Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 960
Heisann! Jeg jobber for øyeblikket med en app som egentlig bare består av forskjellige menyer, brukeren skal kunne bla seg igjennom menyen, men innholdet vil alltid være statisk.

For øyeblikket bruker jeg marvelapp.com/ for å lage dette, dette fungerer slik at jeg bare lager bilder av menyene, så lager jeg linker/hotspots som redirecter deg videre til andre bilder. Dette fungerer egentlig perfekt til mitt bruk, men problemet er at siden det er bilder, så blir appen ganske stor etterhvert. En annen ting er at jeg tror dette bare er ment til prototyping, så jeg vet ikke om det er mulig å legge ut appen på appstore.

Det jeg lurer på er om det finnes egne programmer for å lage slike "enkle" apps? Eventuelt om det er noen som kan tipse meg om noen gode tutorials for dette? Siden menyene egentlig ikke består av så mye grafikk, så tenkte jeg at det kanskje fantes programmer hvor man bruker "shapes" istedenfor bilder, slik at appen ikke blir så stor. Litt upraktisk at en så enkel app ender opp på over 100mb
Dette er ment for prototyping som du selv sier ja, og ikke for å faktisk lage apper. Prototyping slik som dette gjøres ofte når man designer en applikasjon.

Jeg tok et raskt Google søk på Marvelapp, og fant dette. Jeg vil ikke tro det er noen løsning, men du kan jo ta å se.

https://help.marvelapp.com/hc/en-us/...bile_site=true