Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 846
Jeg har fri hele mai måned og vurderer å reise vekk hele mai, jeg vet bare ikke hvor.

Noen som har anbefalinger til et kult sted å dra for trening, strand og billig mat? Hvor som helst.
Frankrike helt klart. Veldig bra strender og god mat.
Trådstarter
2 0
Hvor i Frankrike ville du anbefalt?

Vil helst prøve å finne ett sted der norske krona kommer litt langt med også, har sett på Thailand eller Mexico. Noen som har erfaringer fra disse stedene?
Hva slags trening?

Jeg var å syklet i Thailand i februar og allerede da begynte det å bli rimelig varmt på dagtid, men fra 7 - 10 på morgenen var det ok.

Det er fortsatt billig der selv om krona er litt dårlig.
Sist endret av Lilleoslo; 3 uker siden kl. 16:30.
Jeg var i Nice. Vi leide ett hus med svømmebasseng. Vi var en del stykker, men det var billig pr. person. Maten var veldig billig der nede sammenlignet med her hjemme. Mye fine gamle landsbyer. Sikkert mulig å finne ett billig sted. Kulturen var bare helt sjef. Mye lokale markeder med lokal mat og linklær og sånne ting som jeg satte stor pris på. Fine bygninger og rolig atmosfære. Veldig vennlig lokalbefolkning.
Har også vært en del i Nice. Trivelig plass med god atmosfære hele dagen, veldig fint å gå rundt i byen og stranden på kveldstid. Opplevde det som trygg plass for turister, fikk gå i fred når vi gjekk rundt i byen og lokalbefolkningen var veldig imøtekommende. Billig lokalmat på markedene og fine restauranter med mye variasjon. Nå skal det være sakt at vi bodde på hotell, men det finnes garantert billigere løysinger dersom det ikkje er aktuelt.

Nå har ikkje vi vært der for å trene, men trur ikkje at det skal være noe problem å finne muligheter der nede.
Sist endret av FreeMax; 3 uker siden kl. 16:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde jeg vært fri og frank hadde jeg gjort noe slik:
https://www.rawaimuaythai.com/
Nice er nice, men stranden sugde. Stranden som er rett ved sentrum, er av stein noe som ikke var kult. Spesielt kombinert med masse bølger den dagen jeg var der. Godt mulig det er bedre strender der, men den vi fant var ikke bra.
Thailand er stedet. En måned på Tiger Muay Thai for eksempel er fine greier.
Sitat av prote1n Vis innlegg
Hvor i Frankrike ville du anbefalt?

Vil helst prøve å finne ett sted der norske krona kommer litt langt med også, har sett på Thailand eller Mexico. Noen som har erfaringer fra disse stedene?
Vis hele sitatet...
Tulum har jo en fantastisk gym på stranden og god mat. Veldig hipsterplass men.

https://tulumjunglegym.com/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av prote1n Vis innlegg
Jeg har fri hele mai måned og vurderer å reise vekk hele mai, jeg vet bare ikke hvor.

Noen som har anbefalinger til et kult sted å dra for trening, strand og billig mat? Hvor som helst.
Vis hele sitatet...
Hei! For en kombinasjon av trening, strand og rimelig mat, vurder Thanyapura Sport Hotel i Thailand eller Neilson Alana Beachclub i Kroatia1. Begge tilbyr flotte treningsfasiliteter og vakre strender. For en mer budsjettvennlig alternativ, sjekk ut Antalya i Tyrkia, kjent for sine vakre strender og rimelige matalternativer.