Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 789
Hei,, lurer på ett sikkert simpelt spm.

Har kjøpt The Toxic Avenger,, men der var alle splatter scenene klipt bort.
Ble ganske skuffa, siden jeg er splatter fan og poenget med at jeg kjøpte filmen var fordi det visst skulle være den første og beste splatter filmen...
Spørsmålet mitt da er om At siden det er tre versjoner av filmen:
The Toxic Avenger (den jeg har)
The Toxic Avenger Directors Cut
The Toxic Avenger Unrated Directors Cut

Hva vil det si med de to siste der?

Hvem skal jeg kjøpe for å få festen igang???

Takker på forhånd
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&session=1
Søk på "The Toxic Avenger" så finner du 3 versjoner!

"The Toxic Avenger (Unrated Director's Cut)" bør innholde det meste av bouns materiale osv.
Sist endret av UnKnowN_300; 2. april 2008 kl. 12:20.
linken funka ikke.. Men jeg vurderer unrated directors cut,, med norsk tekst.. er det den du sikter til?

Er den inkludert alle splatter scenene,, glemte å sjekke wikipedia ang. directors cut,, og nå vet jeg at det vil si ekstra scener

takker har irritert meg så jævli over den fløtepus og kjedelige filmen jeg har nå:P Kjøper unrated jeg da
Sitat av Thrudvang
linken funka ikke.. Men jeg vurderer unrated directors cut,, med norsk tekst.. er det den du sikter til?

Er den inkludert alle splatter scenene,, glemte å sjekke wikipedia ang. directors cut,, og nå vet jeg at det vil si ekstra scener
Vis hele sitatet...
Hvis du går på CDON's webside og søker på "The Toxic Avenger" så finner du
The Toxic Avenger:Unrated Director's Cut)
Sist endret av UnKnowN_300; 2. april 2008 kl. 12:22.
men akkurat nå har jeg utestående regninger på cdon på 2000,- så får ikke bestillt ennu:P
Bruk denne ressurssiden: http://www.dvdcompare.net/

Har medfølelse med deg, den filmen er jo meningsløs uten all den meningsløse volden!

PS: dersom filmen finnes i "Unrated" er dette alltid den beste utgaven
Sist endret av pecado; 2. april 2008 kl. 12:42.
Directors Cut er regiøssørens egen versjon, før den er sakset sammen til en fin film. Det er ofte mer splatter scener, ikke lagt så mye vekt på en happy ending osv.
Vanlige versjoner er mer laget for seertallet.