Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1472
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Relgion er teit. Eg lika ikkje relgion. Det er roten av all ondskap.
Uenig? Da er du ikkje intressert i desse 2 linkene:

The Enlightened Despot finner du en tekst om korleis predikanter bruker hjernvaskingsteknikker på de troende. Du finner også masse andre bra tekster/Artikkler på The Enlightened Despot

Kos dere, Antichrists.
Må si meg helt enig med deg, bare se på muslimene nå.... jævla bin laden og alt det der faenskapet nede i midt-østen der. Huff, jævla møkk. Fatter ikke at folk kan tru på noe sånt... Men, som en i klassen min sier, det er jo den jævla koreanen de leser som gjør de slik de er, det står jo at hvis du dreper i "religionens" navn så er det greit. Jævla bullshit
Nåja, la nå de som er redde for å dø ha en relgion. Ihvertfall noe å tro på! Er enig med det du sa xnid, hadde dem bare trodd på en gud, bedd til han et par ganger daglig osv. Men de tar det litt for langt.
JA! Religion er læren om lettlurthet til tusen! Hvor dum kan man bli? Jeg mener, Kristendommen, og de fleste andre religioner er bare dumme! Finnes unntak da... Men selv er jeg ateist
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Xnid: Du har rett, men ikkje alle kan lese engang. Tenk på de barna som blir fødte også med en gang sendt til treningsleir. Eller BLEI sendt til treningsleir. USA har jo bomba det stakkars landet i fillebiter. Liker ikkje USA heller.
Men la nå dette ikkje bli enda en bin laden-thread.
Jævlig greit å snakke om det, men det trenger ikkje å være midtpunktet for denne threaden. Tenkte bare at noen andre også kanskje ville lese non anti-relgion-tekster.

Remember. I love you. But if you cross me, I will fucking kill you.
Religion er en fin ting, siden det gir kristne amerikanere og syke muslimer en utmerket grunn til å drepe hverandre.... Tar jeg feil?
Better than thou.
Jeg syntes religion er en fin ting jeg. Til en viss grad selvsagt. Men det er fint at de som ønsker det har noe å tro på.
Sist endret av Carlo; 16. desember 2001 kl. 15:11.
MaLbOlGiA: joda, det er mange som ikke kan lese, men.. tenk da, det er jo X antall av de folka som kan den utenatt, så det er sikkert ikke noe problem å få noen til å sittere fra den eller noe. Har du foresten sett de ungene? det blir jo nesten født med våpen i hånda, og lært opp til at det er OK å drepe folk som ikke har den religionen.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Ja. Er ungene eg meina. Dei kan ikkje å lese, og dei blir fødte for krig. Trist som faen.
Og det finst folk som kan lese og de kan sitere. Men det er jo akkurat det dei gjer og... bare det at dei siterer sånn at folk skal bli sånn som ledarne vil.
Han eine fyren som kræsja flyet var jo student da. Er med andre ord ikkje tvil om at han kunne lese, men forsatt drepte han segsjølv. Eg er ikkje sikker på korleis og korfor sånne ting skjer, men men... Vansklig å forstå.

Sånn. No står eg i midten.
Vi veit at ungene ikkje kan lese, men de dør forsatt for relgionen.
Og vi veit at de som kan lese også dør for relgionen.
Nok om taliban? aaaiiight?
Ville jo bare at folk som var intresserte skulle få lese denne artikkelen. Var ikkje meininga å starte en stor diskusjon egentlig. Er bare det at eg ikkje kan la være å skrive når noen skriver no til meg.
Hehe men, konklusjonene er at de dreper for sin religion og de TROR det er rett, men det er FEIL! Vi er ganske enige her
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Ja vi er vel det. Hyggelig å endelig bli enig med noken
ateist er jeg ikke, for jeg tror/håper det finnes noe mere enn den driten her :P

men tror heller ikke på noen religion, kristendommen er bare gjennomført skada og de andre kan jeg ikke nok om til å uttale meg om

Opprinnelig postet av Metz
kristendommen er bare gjennomført skada....
Vis hele sitatet...
Jøss.. så det er ikke bare meg som har skjønt det?
Relegion er grunnen til krig.. det argumentet brukte jeg i en kristendomstime på barneskolen, hadde hørt det på tv ellerno..

btw: jeg tror på den store CPU

// edit
er ellers ateist
// end edit
Sist endret av Scoody; 16. desember 2001 kl. 21:38.
Folk må få tro på noe, for enkelte er det å tru noe det eneste de har.. . Så lenge den troen ikke går utover noen andre. Noe den ofte gjør..
Jeg trur heller ikke på noe relgion selv .
synes det er ganske greit å ha noe å tro på, det er hvertfall min grunn, men hinduisme (er ikke det talibana alla ??) virker faen en jævla space religion... har ikke sjekket men av det jeg har fått med meg
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Trådstarter Donor
Meiningen med enne threaden var ikkje at folk skulle fortelle kva dei trur på og kva dei meina. Meininga var at dere skulle få lese en artikkel.

Har hatt en liten diskusjon med Xnid og no er vi enige.

Alle bør få tru på kva dei vil, bare det ikkje ødelegger for andre. Ok? Fint.

Kan en mod stenge denne threaden no? Vi har vel en annen thread der det var meininga at folk skulle få fortelle kva dei trur på og sånnt?
I'm an agnostic: I do not pretend to know what ignorante men are sure of.
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Meiningen med enne threaden var ikkje at folk skulle fortelle kva dei trur på og kva dei meina. Meininga var at dere skulle få lese en artikkel.

Har hatt en liten diskusjon med Xnid og no er vi enige.

Alle bør få tru på kva dei vil, bare det ikkje ødelegger for andre. Ok? Fint.

Kan en mod stenge denne threaden no? Vi har vel en annen thread der det var meininga at folk skulle få fortelle kva dei trur på og sånnt?
Vis hele sitatet...
True, vi har vel en "jeg tror på" tråd et sted likevel.
Takk for underholdende lesning.