Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2692
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Sku testa purityen på en mdma. Har shangri-la oslo test kits? Trenger det snart så må enten bestille eller dra til Oslo, men kjekt å vite om de har slikt først
Gå på nettsiden deres og søk tipper de har det
Jeg fant ikke noe når jeg søkte på hjemme siden til Shangri-la, men det er jo ikke verre enn at du kan ringe å spørre.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kjøpt LSD testkit der for noen måneder tilbake, de er ikke på nettsiden om jeg husker riktig.
80% sikker på at de også har MDMA testkit
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjøpte test-kit for MDMA der for noen år siden i allefall, regner med de selger det fortsatt.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gå to kvartaler opp Karl Johan (ta venstre når du får Burger King på venstre hånd) så vil du finne en butikk som heter Happy Price på venstre side av gaten. Her har de pleid å selge alle typer testkits i tillegg til å være en mer renspikket ´headshop´enn det Shangri-La er.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De hadde MDMA testkit på shangrila i fjor, mulig det er der enda
Heisann!
Skal reise til Oslo neste uke, noen som har fått bekreftet at de har det på lager?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kjøpt engangstest for LSD der for noen uker siden. På telefonen nevnte de at de hadde tester for heroin, fentanyl etc. så de har nok det du trenger