Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5494
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tittel.
Kan man regne med at inntaket er borte? Må man ta en ny dose? Hører at oppkast på MDMA er vanlig, men så kort tid etter en drop?
Dropp på tom mage?
Tokk du det i pilleform? Isåfall kan man om man er keen nok bare plukke det ut av spyet a spise den igjen, ei venninne av meg gjorde det med god suksess. Er dog noe av det enkleste jeg har sett...
Tok litt for mye krystaller en gang, tror jeg spøy etter 20 min. Fikk fortsatt fin rus. Jeg spøy opp alle trøflene mine en gang, da måtte jeg på butikken og kjøpe ny boks. Tror det er mange faktorer som spiller inn. Når du spyr etter 10 min er nok sjansen liten for optimal rus.
Dropper du i papir/rizzla? Isåfall kan du prøve å blande det ut i et glass vann istedet, har hjulpet meg litt på kvalme o.l.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tittel.
Kan man regne med at inntaket er borte? Må man ta en ny dose? Hører at oppkast på MDMA er vanlig, men så kort tid etter en drop?
Vis hele sitatet...
Sååå... fikk du rus?
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Dropper du i papir/rizzla? Isåfall kan du prøve å blande det ut i et glass vann istedet, har hjulpet meg litt på kvalme o.l.
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, men smaken av molly er jo et brekningsmiddel i seg selv. For min del ville et glass molly-vann resultert i brekninger og oppkast før jeg hadde fått til å svelge.
This is bat country!
gregory's Avatar
Sitat av Person_navn Vis innlegg
For min del ville et glass molly-vann resultert i brekninger og oppkast før jeg hadde fått til å svelge.
Vis hele sitatet...
Ta det med ett glass appelsin-juice og magnesium (evnt ZMA). Kroppen har veldig godt av litt vitaminer, og magnesium demper/hjelper mot tanngnissing.
Sitat av Person_navn Vis innlegg
Unnskyld meg, men smaken av molly er jo et brekningsmiddel i seg selv. For min del ville et glass molly-vann resultert i brekninger og oppkast før jeg hadde fått til å svelge.
Vis hele sitatet...
Hehe, jo du har forsåvidt rett. Skal nevnes at jeg ikke har problemer med kvalme/brekninger edru. 0,5 l vann og 0,1 g MDMA så er ikke smaken så dominerende.
Sitat av missMia Vis innlegg
Du dør nok ikke.

Jeg husker første gangen jeg grønna ut av cannabis, det er omtrent samme effekten, oppkast i en god halvtime.
Jeg ringte ikke til sykehuset og grein sånn som de feige liberalistene gjør når de får muffins fra avgangselever, jeg kastet opp, roet meg, og kom over det.

Gjør litt research før du tar et dop, ikke ta noe bare for å "prøve", så finner du ut konsekvensene av det.
Vis hele sitatet...
Unnskyld, men leser du ikke innleggene før du svarer? Denne personen er ikke redd for noe som helst, så vidt jeg har forstått.
Og hva vet vel du egentlig om hvor mye research som er blitt gjort?
Av ren nyskjerrighet, var det sigarettrøyking inne i bildet?
Jeg blir sinnsykt kvalm av sigg på ma, og det var på grensen her og.
Nå er ikke dette noe jeg har prøvd selv men, jeg har hørt om folk som tar reisesyketabletter for å unngå kvalme når de tar rus.
This is bat country!
gregory's Avatar
Mitt beste tips er å gå ut, få deg frisk luft. Dype og ordentlige drag av luft. Evnt gå deg en liten tur rundt huset. Prøv å samle tankene.
▼ ... over et år senere ... ▼
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Kvalmestillende som Afipran en time før inntak kan hjelpe.