Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1107
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, nå i disse ferietider fikk jeg tak i 1 gram med god hasj. Dette ble fordelt i 3 jointer og jeg røykte sist Fredag og Søndag for så å røyke siste jointen på Torsdag igår. Jeg går på urinprøver fast som blir sendt til analyse, vil jeg være ren om 16 dager? Hadde det vært enkeltinntak så hadde jeg ikke vært bekymret men siden det ble røykt 3 forskjellige dager finner jeg ikke så mye info om det vil sitte mye lenger i? Er 115kg forresten om det har noe å si.
Du er mest sannsynlig god. For å være på den sikre siden bør du prøve å trene litt hardt for å få svetten til å renne. Få i deg rikelig med vann hver dag. Piss mye.
tren og svett som bare f.
mye mulig du klarer få det ut da. bruk hetebølga til fordel, hold deg vel hydrert mens du trener nå..
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det jeg håper på og krysser fingrene men når jeg startet opp var jeg helt ren men kjøpte noe cbd olje som inneholdt litt thc og da fikk jeg utslag på urinprøve så er ekstremt lite som skal til på de analysene. Brukte den riktignok morgen og kveld og flere dråper så måtte kutte tvert etter det ble oppdaget.
Lana del Rave
AndraDay's Avatar
Jeg vet at disse testene ikke er like nøyaktig som på analysene hos en lab, men bestill en slik så har du hvert fall en pekepinn på hvordan du ligger an. Koster bare 50 kr og kommer etter 2- maks 3 dager.

https://www.narkotikatest.no/shop/ha...t-50-176p.html
Ta det helt rolig. Om du holder deg unna fra nå er du clean uansett om du løfter en finger eller ikke