Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 853
Er nå i polen, amfetaminens hovestad. Skutt meg gjennom 2 gram fra i går kveld til i morges, og jeg har vært ute å spist en svær burger å begynner nå og bli trøtt med et par øl innabords. De gangene jeg tar speed i norge sover/spiser jeg ikke på minst 24 timer etter siste dose. Innspill? Var en helt annen rus også, rushet med iv var ikke like hardt her men rusen steg sakte av en eller annwn grunn så jeg overjusterte i går faktisk fordi jeg trodde speeden var dårlig så traff den huet 5 min senere hehe
I følge kripos var meth kun 4% av amfetamin- og metamfetaminbeslag i fjor

"Som det framgår av figur 1 var det en jevn økning i antall beslag av «vanlig» amfetamin fram til begynnelsen av 2000-tallet, mens det deretter, fra 2007, var en nedgang. Samtidig ble det registrert en stor økning i antall beslag av metamfetamin, og i perioden 2008-2013 ble det gjort flere årlige beslag av metamfetamin enn av amfetamin. Informasjon fra behandlings- og spørreundersøkelser tilsier imidlertid at brukere av amfetaminer ikke vet om stoffet de inntar, er «vanlig» amfetamin eller metamfetamin, noe som indikerer at det i Norge ikke er et eget marked for metamfetamin på tross av de mange beslagene. Fra 2014 har imidlertid antall beslag av amfetamin vært betydelig høyere enn metamfetamin, og samlet antall beslag har sunket noe."

https://www.fhi.no/le/rusmidler-og-a...arkedet/?term=
Sist endret av n0x1n; 2 uker siden kl. 15:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av n0x1n Vis innlegg
I følge kripos var meth kun 4% av amfetamin- og metamfetaminbeslag i fjor
Vis hele sitatet...
Antall beslag sier ingenting om hvor mye som er i omløp. Det sier kun om beslag.

Men setting har mye å si. Tar jeg amfetamin hjemme vs på fest får jeg to forskjellig rusopplevelser. Dagsform kan også ha mye å si.
Sist endret av IneartheDx; 2 uker siden kl. 17:40.