Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 437
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, mulig jeg er skikkelig dårlig til å lete? men lurer på hvordan det er med dere som er med i LAR å røyker cannabis? Hvor hardt blir det slått ned på? Må man hente hver dag? Truer de med å ta medikamentene dine? Gjør de forskjell om man står på feks buvidal? Jeg har nylig gjennomført behandling og startet opp i LAR, å begynner å innse at det å skal holde meg unna hasjen er svært vanskelig for meg, å jeg har vanskeligheter med å finne grunner imot å røyke, hvertfall som veier opp for de gode. Forstår at det ikke finnes noe fasitsvar men setter pris på input.
LAR vil nekte deg og straffe deg med redusert dose og innstrammet henteordninga. Prøv å hold ut til du får stikkprøver urin ett par ganger i året og juks. Det er snakk om 6mnd uten bønne. Det klarer du!!