Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 529
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, gikk på en smell og knaska xanor hver dag i litt over ei uke + kombinerte det med alkohol. Var vel oppe i 4mg ( pluss minus ) noen dager. Har ikke tatt noe siden lørdag, men svetter sinnsykt mye, vondt i hodet og veldig dårlig i magen. Har jeg blitt syk eller er comedownen så ille? Nesten ikke fått meg opp av senga
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her. Kan også legge til at jeg ikke hadde noen form for benzo toleranse.
Vanskelig å si du. Mener selv å kan kjenne litt på det etter så lite som 10 dager på høye doser xanor da. Men det er vel egentlig litt for kort tid til at man kan få noe særlige abstinenser? Vil variere voldsomt fra person til person det der.
Særdeles lite å gjøre noe med da. Du får nesten bare holde ut, og ta det som en lærepenge at xanor trenger du ikke å rote deg borti. Er sikkert verst i dag, tipper det blir bedre i morgen.
Er det total krise så hjelper det å ta en øl. Men hvis du drikker deg drita risikerer du ditt livs hangover i morgen psykisk.
Typiske symptomer på abstinenser av benzo syns nå jeg.
Null matlyst, dårlig søvn, svetting og løs mage.
Sitat av wildthing Vis innlegg
Typiske symptomer på abstinenser av benzo syns nå jeg.
Null matlyst, dårlig søvn, svetting og løs mage.
Vis hele sitatet...
Da har ikke du hatt benzo abstinenser, jeg skulle bare ønske det var så pent som det du beskriver, men det er det ikke.