Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1359 400099
Sitat av pikkoras Vis innlegg
Hei,
Har tidligere brukt en god del mdma, men de her krystallene ble jeg usikre på.
Føler de er litt mer "avlange" usikker på hvordan jeg skal ordlegge meg men er hovedsaklig redd det er noe annet siden jeg ikke får fikset.

Fint om noen har noe innspill
Takk!
https://imma.gr/69216x4183a
Vis hele sitatet...
Looks good to me
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Sitat av moret Vis innlegg
Looks good to me
Vis hele sitatet...
Ser bra ut? Hvor mange stoffer krystallierer seg ikke på denne måten og ser identisk ut? Ingen kan se hvilket stoff det er på den måten, analyserer du stoffer ut av et enkelt bilde du ser på et forum?

Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Det du snakker om er serotonin, det er det lageret som du nevner som tømmes når du tar mdma. Hadde du tatt det tid til å lese på nettet hadde du skjønt at det er bortkastet og ta mdma med kun noen dagers mellomrom. Minst vent en uke og selv da får du ikke utnytta det fulle av mdma. DU er nok lykkelig fordi du føler at veien uten hasj er bra og det skjønner du selv. Mdma er lykkestoffet som får deg til å føle deg glad så jeg kan godt forstå at du føler deg glad nå. Fortsett på den veien du er nå og vent mange uker før du tar Mdma igjen, du bør google 5htp og lese om det. Det er helsekost tilskudd som selges i diverse nettbutikker og mange som tar mdma bruker det for at serotonin lageret skal fylles fortere.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på at serotonin noen sinne blir "tømt" som du hevder? Har du også noen kilder på at 5htp har noen som helst dokumentert effekt fremfor placebo? Kanskje det heller er du som burde sette deg inn i funksjonen til stoffer som danner serotonin, meg bekjent er ikke ting som dette dokumentert på noen som helst måte, det å spise godt dagene etter kan ha tusen ganger mer gunstig effekt enn en supplement
Sist endret av kmsc; 16. april 2019 kl. 19:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Men siden piperonal så vidt jeg vet aldri brukes for å syntetisere MDMA, men heller MDA gidder jeg ikke å gå nevneverdig inn på dette ...[...]
Vis hele sitatet...
Piperonal kan vel fint brukes? Istedenfor å gå fra MDP2NP til MDA, kan man gå MDP2NP til MDP2P.

f.eks svart pepper > piperin > piperonal > MDP2NP > MDP2P etc.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har sett MDMA som ligner på dette? Går ut for å være noe av det reneste og beste, hører om koking og spalting og gudene vet for å lage slik renhet som oppgis og krystaller som dette. Kjenner meg litt skeptisk så setter pris på input fra noen med mer kjemikunnskap enn hva jeg sitter på.

Sist endret av MeTheWall; 31. august 2019 kl. 17:46. Grunn: Bildefiks
Sitat av wackwrack Vis innlegg
Noen som har sett MDMA som ligner på dette? Går ut for å være noe av det reneste og beste, hører om koking og spalting og gudene vet for å lage slik renhet som oppgis og krystaller som dette. Kjenner meg litt skeptisk så setter pris på input fra noen med mer kjemikunnskap enn hva jeg sitter på.

[/url][/IMG]

[IMG][/IMG]

Beklager sterkt for raritetene, ikke sikker på hva som går galt her. Lenge siden jeg har lastet opp bilde her skjønner jeg. Admin gjør meg en tjeneste om vi får ryddet opp i innlegget. Takker på forhånd
Vis hele sitatet...
høres ut som en rekrystallisering (ser forsåvidt ut som det også, enda jeg ikke har prøvd det med mdma), altså at man løser d opp i f eks vann og "gror" krystallene ved å la vannet sakte fordampe.

i mine øyne ser det ikke nødvendigvis renere ut enn vanlig bra mdma, men anbefaler å teste med fler testkits, selv om jeg tror det bare er et simpelt salgstriks.

par videoer her som viser hva jeg mener:
https://www.youtube.com/watch?v=WLBZIV-cRNU
https://www.youtube.com/watch?v=9Ugg6vK4WGE

dette kan gjøres med alle salter, og mdma er sånn man kjøper det er et slikt salt (HCI/hydrochloric acid/saltsyre)
Sist endret av Munted Artist; 31. august 2019 kl. 15:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av kmsc Vis innlegg
Ser bra ut? Hvor mange stoffer krystallierer seg ikke på denne måten og ser identisk ut? Ingen kan se hvilket stoff det er på den måten, analyserer du stoffer ut av et enkelt bilde du ser på et forum?

Har du noen kilder på at serotonin noen sinne blir "tømt" som du hevder? Har du også noen kilder på at 5htp har noen som helst dokumentert effekt fremfor placebo? Kanskje det heller er du som burde sette deg inn i funksjonen til stoffer som danner serotonin, meg bekjent er ikke ting som dette dokumentert på noen som helst måte, det å spise godt dagene etter kan ha tusen ganger mer gunstig effekt enn en supplement
Vis hele sitatet...
Hvis du hadde forutsetninger til å forstå det du prøver å diskutere så hadde du vist at 5-HTP er godt dokumentert til å øke serotonin nivåene i kroppen. Du kan jo prøve å forklare hvordan det skulle være placebo når 5-HTP er det eneste stoffet kroppen kan lage serotonin(5-HT) fra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg lurer på en ting. Har vel brukt mdma 5-6 ganger i år. Siste gangen var i juni. Det redda nok livet mitt pga PTSD som holdt på å tok overhånd. Men poenget er, jeg har nå blitt helt frisk igjen psykisk. Og tenker derfor ikke kødde mer med drugs (tror jeg��). Hvor lenge etterpå kan det skje noe negativt med psyka? Alle turene har vært amazing, og ikke hatt det noe fælt i dagene etterpå. Gud det her ble rotete
Sist endret av Solsikkefroet; 4 uker siden kl. 18:21. Grunn: ..
Har nå prøvd sopp...
Sopphuet's Avatar
Sitat av Solsikkefroet Vis innlegg
Jeg lurer på en ting. Har vel brukt mdma 5-6 ganger i år. Siste gangen var i juni. Det redda nok livet mitt pga PTSD som holdt på å tok overhånd. Men poenget er, jeg har nå blitt helt frisk igjen psykisk. Og tenker derfor ikke kødde mer med drugs (tror jeg��). Hvor lenge etterpå kan det skje noe negativt med psyka? Alle turene har vært amazing, og ikke hatt det noe fælt i dagene etterpå. Gud det her ble rotete
Vis hele sitatet...
Litt usikker på spørsmålet.

Tolker det som at du spør hvor lenge i etterkant man kan bli psykisk påvirket av rusmiddelet?`

Isåfall, så vil jeg påstå at slike stoffer kan sette sin effekt i ens syke i lang, lang tid fremover. Riktignok ikke fordi stoffet fortsatt er i kroppen, men fordi man har opplevd en så kraftig opplevelse som sitter videre. Dermed, så vil jeg også tro at du ikke kommer til å bli psykisk nedstemt som følge av MDMA-turene dine som du opplever som positivt.

Hvis du nå er ferdig med drogene, så vil hjernen din vende seg tilbake til edruelighet, men opplevelsene du har fått vil jo følge deg videre.
Sitat av Solsikkefroet Vis innlegg
Vis hele sitatet...
enig med sopphuet her, men noen opplever depresjon i etterkant av mdma, noe som vanligvis går over raskt.

MAPS driver med studier på behandling av PTSD med mdma, ser ut som det er veldig vellykket og kanskje interessant lesning for deg:
https://maps.org/research/mdma/ptsd/phase3

innpå der kan du vel klikke deg videre for å lese om hva/hvordan og de forskjellige fasene osv.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
enig med sopphuet her, men noen opplever depresjon i etterkant av mdma, noe som vanligvis går over raskt.

MAPS driver med studier på behandling av PTSD med mdma, ser ut som det er veldig vellykket og kanskje interessant lesning for deg:
https://maps.org/research/mdma/ptsd/phase3

innpå der kan du vel klikke deg videre for å lese om hva/hvordan og de forskjellige fasene osv.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! Ja er vel egentlig redd for at noe skal skje i ettertid med psyka, siden jeg har hatt så bra opplevelser med mdma. Ja jeg leste masse om det før jeg prøvde. Har egentlig hata alt av drugs før, men all forskninga på mdma og PTSD lyver ikke (selv om man burde jo ta det sammen med en psykolog i andre omgivelser)