Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5303
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kommer til å gjøre det, vil bare få prøvd komboen etter altfor mange års sprøyte bruk.kan man også koke Nitrazepam?

Hva er blandingsforhold ift vann? Hvor lenge må jeg koke det, evt filtere" flere ganger? Jaja bindemidler
Håper du venter på svar får du prøver
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Pleide å knuse tsblettene, bruke ca 2.5 - 3.0ml vann (i håp om å få ca 2 ml i sprøyte etter koking)

Koke det opp med lav varme ganske fort. Filtrere det godt minst 2 ganger (ikke sigarett filter).

Noen tabletter trenger nødvendigvis ikke koking. F. Eks stilnoct har jeg aldri kokt.

Søkt litt på amerikanske sider. How to IV clonazpam. F. Eks.

Jeg liker 2 ml vann i pumpen siden jeg som regel bla det litt heroin og litt speed eller kola i tillegg.
Vann er ikke fienden din. Lettere å dele opp med mere vann så blir det bedre blandet.

Vær forsiktig med piller. Noen piller blir nesten til grøt når du koker det og da er det ofte best å spise løsningen eller plugge det i analen enner å skyte fugemasse.

Tabletter som egner seg godt til å skyte er jo rohypnol. Spesielt de grønn. Flunktrazepam (het det i Danmark) var også greie. Stilnoct er ok og trenger ikke å kokes.


Diazepam husker jeg faktisk ikke men søk på engelsk så finner du garantert mye.

Kan være forksjell fra produsent til produsent med bindemidmer osv så noen kan være lagd til å ikke kunne skytes.

Håper du er forsiktig.
Bomskudd med tabletter gir ofte veldig stygge sår og oftere infeksjon enn f. Eks heroin.

Skal helst bruke mikrofilter, men det er ofte vanskelig å få tak i i Norge, brukte selv bomull og prøvde å rense 3 x viss jeg ikke var helt desperat.

Jeg vil si rusen av å skyte benzo er ikke noe wow. Nesten bedre å spise de, men er man h te lta på nålen så skal jo alt inn den veien.

Begynner du å skyte tabletter så har du enda ett problem og du blir fortere dårlig og helsen din vil gå enda et steg lengre ned enn å "kun skyte dop, speed kokain osv"

Vil si man har kommet enda lengre ned og utsetter seg enda større fare når man bryter den barrieren. Og npr man først har begynnt hsr man åpnet Pandora kiste på enda en ting.

Nyrene og lever vil også reagere kraftig på stort forbruk av tabletter IV. Du får aldri renset helt og kroppen din får enda flere ting å rense i blodet og nyrene.

Lykke til. Pass på deg selv.
Idiotisk forslag å google "how to iv clonazepam". Clonazepam er ett virkestoff, ikke en spesifikk tablett fra en produsent, rivotril roche kan inneholde forskjellige bindemidler ifht andre produsenter. Greit å gi informasjon man er sikker på at er korrekt på ett så seriøst spørsmål.
Sist endret av bullshit..; 8. juni 2019 kl. 12:58.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har ihvertfall hørt at valium skal man IKKE skyte pga bindemidler. Rivotril trenger man ikke å koke, bare blande det i pumpen, på samme måte som xanor.

men jeg heller skjønner ikke poenget med å skyte piller ved mindre det er i kombo med minus da.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Sitat av bullshit.. Vis innlegg
Idiotisk forslag å google "how to iv clonazepam". Clonazepam er ett virkestoff, ikke en spesifikk tablett fra en produsent, rivotril roche kan inneholde forskjellige bindemidler ifht andre produsenter. Greit å gi informasjon man er sikker på at er korrekt på ett så seriøst spørsmål.
Vis hele sitatet...
Kan ikke ha tabletten rett i pumpen. Det er ufiltrert og direkte farlig.

Søker du "how to iv cloazepam" 0kommer de fleste pillene opp på drugs.com .. De er markedsført som clonazepam i USA. De bruker også navnet rivotril, men de fleste kaller roche rivotril for clonazepam der så er stort sett de du får opp ved søk på clonazepam. Det vil også stort sett stå hvilken pille det er snakk om.


Har skrevet ganske tydelig også at det forskjell på bindemidler i forskjellige merker så dette har jeg tatt høyde for i innlegget mitt om du leser alt ( det er hensikten)

Xanor er jo også litt forskjell om du koker bikkjebein eller upjohn.

Det tryggeste er jo ofte å søke om "is 2mg rivotril water solutable" er svaret ja kan de løses i vann og filtreres. Noen tabletter må løses i alkohol og det er egen prosess jeg personlig aldri har benyttet.

Alt kan i realiteten injiseres, men er det værst det. Kan være værdt å søk opp bioavailability på forskjellige tabletter.

Er BA høyere enn 70% ved å spise den vil jeg si det er dumt å injisere.

Morfin har BA på ca 20% ved å spise, men nærmere 100% ved IV bruk så her er det store forskjeller.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva med apodorm? Samme spm ang hvor lenge det må koke osv.
-MVH
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
her står det noe på engelsk.
https://drugs-forum.com/threads/nitr...dosage.152823/
veldig få benzo som er vannløselig. de løser seg altså ikke opp med vann og må gjerne en slags alkoholløsning til.

fant en gammel tråd her fra: https://freak.no/forum/showthread.php?t=260510

nitrazepam har biotilgjengelighet på 58-98 (gjennomsnitt prøver 70%) så er ikke vits injisere de. skal du gjøre det kjøp mikrobølger å lær deg å løse opp stoffer i alkohol(medisinske typer) noe info om biotilgjengelighet her: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nitrazepam

nitrazepam er virkestoffet i apodorm og selges ofte som nitrazepam.

har selv vært avhengig av disse. mange liker dem ikke men min opplevelse er at de er svært sterke ovalt og at man fort får blackout.mange blir trøtte av de men ikke jeg.

har du prøvd å å plugge?

kan virke litt raskere enn å spise ting og du får fortsatt følelsen av å bruke sprøyte, men slipper unna noen bivirkninger av IV bruk. kan nesten anbefale det om alternativet er IV. sunnere for deg å lettere å ødelegge ting når man koker det så er muligvis mer økonomisk.


Lykke til. husk at helsevesenet i Norge kan gi deg kjempe god hjelp når du har blitt lei. er liten fremtid i det du driver med. kjenner meg igjen ideg ogdet er fullt mulkg å haet godt liv med gleceuten stoff. bare å spørre om det er noe...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sorry meg, men å skyte tabletter er idioti. Jeg har vært på det sprøytekjøret selv så jeg skal ikke sitte her på min høye hest, men husk at det i de fleste tilfeller gir bedre effekt av å spise dem. Sett bort fra Flunitrazepam, Xanor av riktig type, Dolciser ol. Ei jeg visste av måtte amputere beinet ved hofta etter en bom med Imovane.

Skyt heller dop, eller vann hvis du på død og liv vil ha det sprøytekicket.