Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2192
Hei alle Freaks medlemmer.

Vi er en vennegjeng på 6-7 som skal til Magaluf i midten av Juni på ett hotell som heter Calvia Beach The Placa, Managed by Mélia. Lurte på om noen har vært på dette hotellet før og hvordan det er å være nede i Magaluf.

Har dere tips til hva vi kan gjøre? Hvor vi kan dra, beste spisesteder og sist men ikke minst hva vi bør holde oss unna og ikke gjøre.

Vi skal være nede i Magaluf i 14 dager og hele turen har vi tenkt til å drikke og bare ha det gøy

Tusen takk for svar og innspill!
Er det sotte oppe leker/partyleker i år? Isåfall hadde jeg blitt med på alt de har å tilby! Partybåtene er full av horer og bra stemning. Pass på sakene deres da det er lett for å bli Rana der
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg
Er det sotte oppe leker/partyleker i år? Isåfall hadde jeg blitt med på alt de har å tilby! Partybåtene er full av horer og bra stemning. Pass på sakene deres da det er lett for å bli Rana der
Vis hele sitatet...

Litt usikker på om det er noen leker eller lignende.
Partybåtene skal vi selvfølgelig dra på en tur eller to.
Calvia er en fin og rolig plass, ligger et lite stykke fra Magaluf og har sitt eget sentrum med nattklubber, barer og resturanter. Kan være fint å ta det rolig noen dager å chille der, er et rolig område å koble av på, etter noen fuktige kvelder i Magaluf. Tar vel ca 10 min med taxi inn til Magaluf fra Calvia. Vil anbefale å holde dere innenfor partygatene der er gatene stappfulle med folk. Innpåslitne innkastere kommer til å prøve dra deg inn på barer og klubber dere går forbi, for ingen går på plasser det ikke er folk i. Er bare å gå bestemt forbi, eller flørte litt i forbifarten for å slippe unna disse. Er mange negere som selger solbriller både i Calvia og Magaluf, bare å høre med de viss du er interessert i drugs (mest coke og weed). Følger du partygaten til enden er det plutselig ingen folk i gata lenger, det er der mange blir ranet så hold dere unna der om natten.

Både Calvia og Magaluf er fine plasser, dere kommer garantert til å kose dere. Er også veldig mange briter og irer der.
Sist endret av RosaElefant; 19. mars 2019 kl. 09:21.
Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Calvia er en fin og rolig plass, ligger et lite stykke fra Magaluf og har sitt eget sentrum med nattklubber, barer og resturanter. Kan være fint å ta det rolig noen dager å chille der, er et rolig område å koble av på, etter noen fuktige kvelder i Magaluf. Tar vel ca 10 min med taxi inn til Magaluf fra Calvia. Vil anbefale å holde dere innenfor partygatene der er gatene stappfulle med folk. Innpåslitne innkastere kommer til å prøve dra deg inn på barer og klubber dere går forbi, for ingen går på plasser det ikke er folk i. Er bare å gå bestemt forbi, eller flørte litt i forbifarten for å slippe unna disse. Er mange negere som selger solbriller både i Calvia og Magaluf, bare å høre med de viss du er interessert i drugs (mest coke og weed). Følger du partygaten til enden er det plutselig ingen folk i gata lenger, det er der mange blir ranet så hold dere unna der om natten.

Både Calvia og Magaluf er fine plasser, dere kommer garantert til å kose dere. Er også veldig mange briter og irer der.
Vis hele sitatet...
Så Calvia er ikke ett sted med mye fyll og faenskap?

Er det lett å komme inn sørpe drita på hotellet da?

Noen som har vært på Calvia Beach The Plaza managed by Mélia før?

Takker for alt av svar!
Sitat av StraightFlush Vis innlegg
Så Calvia er ikke ett sted med mye fyll og faenskap?
Vis hele sitatet...
Jeg har visst blandet litt her. Det jeg snakket om tidligere var visst Santa Ponsa. Hotellet deres ligger visst mitt oppi Magaluf. Så jo, der er det garantert fyll og faenskap hele døgnet. Kos dere
Drikk mye vann! og prøv å få i deg mat ofte! Det vil spare deg for veldig mye ubehag på slutten av disse 2 ukene.
Veldig enkelt å glemme når du står midt i det, men du vil takke deg selv.
Sitat av Mr.Oxford Vis innlegg
Drikk mye vann! og prøv å få i deg mat ofte! Det vil spare deg for veldig mye ubehag på slutten av disse 2 ukene.
Veldig enkelt å glemme når du står midt i det, men du vil takke deg selv.
Vis hele sitatet...
Skal huske på det
Noen flere med erfaringer og tips?
Sitat av StraightFlush Vis innlegg
Noen flere med erfaringer og tips?
Vis hele sitatet...
Ikke mist flyet hjem, det gjorde vi.

Ha kun det du vil bruke i kontanter eller på kortet og resten på sparekontoen, svidde selv av over 10 000 kr på en natt med en blackout fylla jeg aldri før eller siden har opplevd.

Ikke raser for mye på hotell-rommet, vi ble kasta ut og måtte sjekke inn på et nytt hotel kl 10 på morgenen mens vi fremdeles var fulle etter og ha kommet hjem kun noen timer før.

IKKE bruk kort på en strippeklubb, du tror du betaler for en øl men er ti øl som er tasta inn

Forsiktig med horene som vandrer i gatene der, de kommer bort og snakker med deg og plutselig er mobilen borte.

Dette var over 6 år siden da, var 18 år gammel og ikke vant til å feste i utlandet. Ble "litt" for mye og billig alkohol for meg og oss.

Foruten om det så var det insane fett der nede