Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 884
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Denne helgen, har jeg og en kompis fått i oss 36mg subutex (vi har ikke toleranse), vi har sniffet og sniffet, noddet og noddet, samt vi har brukt et brett rivotril (fordelt på 2 personer. Så 5 rivotril hver, ikke mye).


Men, fjeset mitt er rødt, jeg er rød rundt leppene, enkelte deler av fjeset har jeg død hud.


Siste dose sub var i går kveld, pupillene er tilbake til normal, men jeg er enda merkbar ruset.



Spørsmål 1: Har jeg en allergisk reaksjon grunnet det med rødhet i fjeset (jeg sjekka i speilet nå, er ikke rød andre steder en under leppa nå lenger). Spørsmål 2: abstinenser? Har kun brukt siden torsdag. Spørsmål 3: Hvor lenge vil jeg være påvirket?
1. Mest sansynlig har du klødd deg mye i annsiktet. Skjedd med meg mange ganger, ser feks ut som hele nesa mi gjør ett han skifte etter en oppis binge.

2. Nei mest sannsynlig ikke. Det kommer ann på hvor mye opioder du har brukt tidligere og hvor lenge siden. Feks, jeg blir dårlig etter kun en dag bruk fordi jeg har strekt strikken så langt jeg kan over mange år uten å faktisk ende opp som "avhengig" Så bruker jeg i ett par dager nå, så er jeg dømt til å være syk i ca 3dager. Dette tok lang tid før det kom til det punktet, men kindling effekten bygger seg sakt men sikkert opp. Men hadde du vært på det stadiet så hadde du ikke trengt å spørre, så derfor tipper jeg at du ikke blir dårlig for nå.

3. Sub har vel en halveringstid på 30timer els?? Så du vil trolig være påvirket i hele dag også. Du føler deg sikkert ganske normal i morgen men, du kommer til å ha sub i systemet i dagesvis.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dehydrert