Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 327
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Subutex er jo kjent for å gi kvalme. Jeg har nå brukt subutex 3 dager på rad, spydde en eller to ganger i går, spydde 6 ganger på Torsdag.


Men jeg tror toleransen begynner å øke slik jeg slipper spyingen. For i natt noddet jeg fra 00-04 tiden, tok nye doser imellom der, til jeg sovna.


Jeg inntar doser på 0.5mg. Og redoserer med doser på 0.25mg ca. Det er litt vanskelig å dosere, jeg skraper av fra en 8er, kanskje 20% av en, så lager jeg 4 linjer. Sniffer en, om ikke ønsket effekt, sniffer jeg en halv linje til.


Men hvordan unngå å spy?
Det går over når du får toleranse.

Når jeg begynte med sub synes jeg det var deilig å spy, for etterpå kom godfølelsen. Du blir vant til det. 6 ganger høres voldsomt ut da, jeg pleide å spy bare 1 gang når jeg holdt på med sånt.
Anonym bruker
"Viss Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har begynt på altfor store doser. Less is more når det kommer til subutex dersom du begynner uten toleranse.

Du kunne fint begynt 0,1-0,2 og fått en mye finere rus.

Og hva er vitsen med å begynne på så store doser når toleransen etterhvert øke så mye at til og med 24 mg kun vil føre til at du føler deg frisk og ikke ruset?

Trekk den gode rusen ut så lenge du kan