Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1452
Dette er første gangen jeg prøver pepper fra gata, og syns den lukter veldig rart. Det svir som faen når jeg kjører dritten opp i nesa. Har (mis)brukt Ritalin og Attentin over en lengre periode i form av nasal administrering, men dette er første gangen jeg har lukta på noe som virkelig gjør meg tårevåt.

Har prøvd å søke litt her, men blir ikke klok. Spørsmålet er som følger; Skal det lukte en blanding av løsemidler og nyvaska klær? I farge og konsistens så er den litt gulaktig og kram. Den er klumpete, men lar seg fint knuse til pulver. Vedkommende jeg fikk dette av skyter den, så regner med at den ikke er alt for dårlig. Jeg får bra funk, men er redd for hva det gjør med nesa mi. Nå er jeg såpass oppegående at jeg skjønner at det ikke er bra for nesa uansett hva man drar i seg av fyllstoffer og etsende kjemikalier, men skal det svi såpass mye at man får tårer i øynene for noen som er vandt med pulver i nesa fra før?
Anonym bruker
"Trekantet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er knuste piller du er vant til, så er det ikke rart at du syns speed smaker løsemidler og svir i nesen

Har snortet mye speed, men prøvde å snorte Attentin for en stund siden. Det var ganske behagelig å snorte i forhold til gatespeed, selv om det blir 2-4 ganger så mye pulver i forhold til effekt.
Trådstarter
40 6
Så da er det ikke unormalt med andre ord. Takk for svar
Kan bekefte at metamina og attentin ikke utløser svie i slimhinnene slik vanlig speed gjør. Det meste av det er fra dritt som speeen blandes ut med, men ren speed (både amf og metamf) svir det òg.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Æsj, blir kvalm av bare tanken på gateamf. Er ikke amfen som er farlig der, er alle stoffene den er blanda ut med..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Æsj, blir kvalm av bare tanken på gateamf. Er ikke amfen som er farlig der, er alle stoffene den er blanda ut med..
Vis hele sitatet...
Nåja. Amf er ikke sukkertøy det heller.

Aldri kommet over amf som ikke lukter blomster/rent tøy. Varierende hvor mye det svir, men jo finere pulveret er knust opp, jo mindre smerter (Syns jeg).

Husk å skylle nesa med saltvann etter hver session!