Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 752
XCF
Xcf-musichian
XCF's Avatar
2 0
På papirene mine fra sykehuset, står det 30mg diazepam ikke hadde noe virkning. Leger har også sagt dette til meg, og jeg merker det selv da 3stk stesolid daglig ikke har noe effekt i det hele tatt.
Hva skal til for å få xanax? Legen satte meg på nitrazepam på morgenen i påsken, får to av de på lvelden. Men xanor har bra virkning. Har også fått klonazepam i 7 år, men må er det vannskelig.
Sitat av XCF Vis innlegg
På papirene mine fra sykehuset, står det 30mg diazepam ikke hadde noe virkning. Leger har også sagt dette til meg, og jeg merker det selv da 3stk stesolid daglig ikke har noe effekt i det hele tatt.
Hva skal til for å få xanax? Legen satte meg på nitrazepam på morgenen i påsken, får to av de på lvelden. Men xanor har bra virkning. Har også fått klonazepam i 7 år, men må er det vannskelig.
Vis hele sitatet...
Nitrazepam om morgenen? Hvorfor får du sovemedisin om morgenen?

Xanor gis kun for panikkangst. Skal iallefall det som hovedregel.
Du kan spørre legen om Lorazepam, det er potent og effektivt. Men fås i Norge kun på spesial resept.

1 mg tilsvarer 10 mg Valium, så ville selv spurt om å få de på 2.5 mg per pille. Er disse jeg selv kjøper når jeg kjøper på darknet.
Her er kilde med oversikt over andre benzoer du også kan spørre om: https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm

F.eks. Chlordiazepoxide, også kjent under navnet Librium. Clorazepate, som går under navn som Tranxene, Tranxilium og Novo-Clopate. Det beste er kanskje Estazolam, også kjent under navnene Prosom, Esilgan, Eurodin og Nuctalon. Men dette er et triazolobenzodiazepine, ikke vanlig benzodiazepine.

Man har også Etizolam, men tror dette er forbudt i nesten alle verdens land, bortsett fra kanskje India.

Annet forslag er Flurazepam, også kjent som Dalmane, Dalmadorm og Fluzepam.

Andre:

- Ketazolam, også kjent under navnene Anseren, Ansieten, Ansietil, Marcen, Sedatival, Sedotime, Solatran og Unakalm.

- Loprazolam, også kjent under navnene Dormonoct, Havlane, Sonin og Somnovit.

- Lormetazepam, også kjent som Noctamid og Loramet.

- Temazepam, også kjent under Restoril, Normison og Nortem.

- Medazepam, går også under navnene Azepamid, Nobrium, Tranquirax (mixed with bevonium), Rudotel, Raporan, Ansilan og Mezapam.

- Nordazepam, også kjent under navnene Nordaz, Stilny, Madar, Vegesan og Calmday.

- Prazepam
Sist endret av einsteindragon; 10. oktober 2023 kl. 17:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva med det man får før operasjon så man sovner på 10 sekunder , det heter Dormicum , er det ett benzo ?

Og hvorfor er det så vanskelig og få tak i Rohypnol / Flunipam når det florerer av alt det andre ? Man skulle jo tro det var interesse for det.