Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2549
Anonym bruker
"Stinn Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De vet jo at de står der så hvorfor lar de dem holde på?
De tenker vel det er bedre å tette båten som lekker istedenfor å bruke teskje til å få ut vannet
Anonym bruker
"Rik Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dessuten har jeg også lagt merke til at politifolk vanligvis fokuserer på oppdraget de har. Når jeg var med en frivillig organisasjon som var ute i byen for å hjelpe ungdommer hjem, så merket jeg tydelig at de sjeldent så seg rundt for å avdekke eventuelle andre lovbrudd når de først hadde noe å fokusere på, for eksempel en overstadig beruset person som de ender opp med å gi pålegg til.

Det var også flere som røyket hasj rundt, og dette ga betjentene faen i helt til etter at de var ferdig med å jage bort den som skulle få pålegg.

Tenker at dette er noe de lærer på politiskolen at de skal gjøre.
Har selgerne varene på seg? Hvis ikke er det vanskelig å bevise salg.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som å pisse i buksa for å holde seg varm. Ikke det at politiet er kjent for å holde seg varme på fornuftig vis, men det virker som at de heller velger å drite i buksa for å bruke det som sitteunderlag. Altså, prøver de å opptre på en måte som ikke gjør dem til så synlige fjols som de har vært i alle år, der buksepissing for temperaturøkning har vært inn, er det nå buksedriting for mykere sitting som er tingen. Den ene ser du veldig godt(piss i buksa), mens den andre er mindre synlig siden den bare lukter skikkelig dritt(noe politi gjør fra før uansett).
Vel, de/vi som står i bru står ikke med mye på oss. Vi står med nok til å overleve/holde oss friske. Hvordan skal det gjøre en forskjell å ta oss?
Hvilken forskjell vil det gjøre for samfunnet for purken å slenge en gammel bruker i veggen, stappe fingra inn i kjeften på han for å få ut de usle kvartingene han har?

For det første, er ikke vi problemet.
For det andre vil det bare øke til desperasjon dvs mer krim.

Educate urself, mf
Ooog, de har fått beskjed om å slappe av med brukerjakten. Hva er vitsen, det går uansett mot avkrim. Det vil skje før eller siden.

Jeg vil bare understreke at Jan Erik Bresil er riksrasshølet over alle rasshøl, og håper du ser dette. Han er typen som snakker til foreldre om freakforum og sier at rosiner egentlig er heroin eller noe.

Viktig poeng til. Fuck deg Emilie Mehl, gå av din inkompetente drittunge.

Og ja, Benedicte (jeg ser ut som jeg ikke har sovet på tusen år) Bjørnland. Fuuuuuck deg og.

Det er ikke mangel på drittsekker i dette landet som opprettholder en mislykket narkotikapolitikk.

Det går sakte riktig vei da.

Sorry…glemte Goggen, altså Geir Evanger. Du er også bare skikkelig dust. Håper alle kaller deg Goggen
Sist endret av NodSquad; 7. oktober 2023 kl. 13:53.
2pac alive in serbia
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Ooog, de har fått beskjed om å slappe av med brukerjakten. Hva er vitsen, det går uansett mot avkrim. Det vil skje før eller siden.

Jeg vil bare understreke at Jan Erik Bresil er riksrasshølet over alle rasshøl, og håper du ser dette. Han er typen som snakker til foreldre om freakforum og sier at rosiner egentlig er heroin eller noe.

Viktig poeng til. Fuck deg Emilie Mehl, gå av din inkompetente drittunge.

Og ja, Benedicte (jeg ser ut som jeg ikke har sovet på tusen år) Bjørnland. Fuuuuuck deg og.

Det er ikke mangel på drittsekker i dette landet som opprettholder en mislykket narkotikapolitikk.

Det går sakte riktig vei da.

Sorry…glemte Goggen, altså Geir Evanger. Du er også bare skikkelig dust. Håper alle kaller deg Goggen
Vis hele sitatet...
Har du vurdert å bli med i venstre-partiet i kommunen du bor i?

Jeg vet om en haug av Vesntre-medlemmer som stiller til valg som kun stort sett har liberal narkotikapolitikk på personlige kjernesaker.

Jeg vet ikke nok om hvilke kapasiteter du sitter på, men jeg tror Venstre hadde tatt i mot en som deg. Skulle elsket å se en kjent freaker som politiker
Hvorfor skal politiet plage folk, er vel det egentlige spørsmålet.
Yeah… Vi er små drypp i havet… Prøver å komme oss fra dag til dag.
Når det er sagt, var det veldig annerledes der nede for bare et år siden.
Mange der nede er ålreite folk med heavy historier.
Prøv å husk det neste gang du går forbi.
Politiet har langt bedre kontroll der en mange tror. De kartlegger over tid og tar dem som selger mye overtid med noen unntak. Unge jenter som selgere virker å bli spart i høy grad.

Er 2 faste stillinger som ser ut til å stortsett kun jobbe imot dette miljøet.
De deler et kontor inne på generius sammen med vekterne som de også bruker ved arrestasjonene.
Uten at jeg kan si dette med sikkerhet, så har de sannsynligvis også tilgang til vindu de følger med fra.
Sist endret av DrPerception; 10. oktober 2023 kl. 08:46.
Fordi de bare kommer tilbake og gjerne kun er brukere som selv selger for få penger til eget bruk.
De er mer interessert i de store fiskene, de organiserte som tjener milliioner og ikke bare noen tusenlapper. De kan også ha fått ordre om å ignorere disse av forskjellige grunner.

De tar heller ikke tunge heroinister, men bryr seg derimot om å ta ungdommer selv om de kun bruker litt weed eller hasj.
Sist endret av einsteindragon; 10. oktober 2023 kl. 16:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Har du vurdert å bli med i venstre-partiet i kommunen du bor i?

Jeg vet om en haug av Vesntre-medlemmer som stiller til valg som kun stort sett har liberal narkotikapolitikk på personlige kjernesaker.

Jeg vet ikke nok om hvilke kapasiteter du sitter på, men jeg tror Venstre hadde tatt i mot en som deg. Skulle elsket å se en kjent freaker som politiker
Vis hele sitatet...
Jeg tror helt ærlig jeg ville gått berserk og slått til noen ganske kjapt. Helt seriøst.

Jeg kan stå og ta i mot drittslenging fra en på jobb uten problemer.

Men alle narsissistene og egoistene du finner i politikken. Jeg hadde ikke klart å være lagspiller der. Hadde blitt sett på som for ustabil eller for direkte osv.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Ooog, de har fått beskjed om å slappe av med brukerjakten. Hva er vitsen, det går uansett mot avkrim. Det vil skje før eller siden.

Jeg vil bare understreke at Jan Erik Bresil er riksrasshølet over alle rasshøl, og håper du ser dette. Han er typen som snakker til foreldre om freakforum og sier at rosiner egentlig er heroin eller noe.

Viktig poeng til. Fuck deg Emilie Mehl, gå av din inkompetente drittunge.

Og ja, Benedicte (jeg ser ut som jeg ikke har sovet på tusen år) Bjørnland. Fuuuuuck deg og.

Det er ikke mangel på drittsekker i dette landet som opprettholder en mislykket narkotikapolitikk.

Det går sakte riktig vei da.

Sorry…glemte Goggen, altså Geir Evanger. Du er også bare skikkelig dust. Håper alle kaller deg Goggen
Vis hele sitatet...
Glem for all del ikke Jørg Mørland da!
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Glem for all del ikke Jørg Mørland da!
Vis hele sitatet...
Skal jeg nevne alle blir jeg banna frykter jeg, og muligens etterforsket. Men det har jeg sikkert blitt siden 2014. Eller fulgt med på
Burde kanskje også nevnes at også retten er blitt en del snillere med rusavhengige etter at den forrige regjeringen forsøkte å avkriminalisere bruk og å være i besittelse av små brukerdoser.

Nå er det nesten mer populært å være for avkriminalisering, mens er du for at avhengige hører hjemme i fengsel så blir du uglesett slik som homofobe blir. Den siste meningsmålingen jeg leste tror jeg sa at ca. 60-65% var for avkriminalisering, rundt 20-30% var imot avkriminalisering, mens rundt 10-20% sa "vet ikke".

Men de fleste bryr seg ikke om dette, så selv om de fleste blant befolkningen er for avkriminalisering så er flertallet i stortinget imot (FRP, AP og Senterpartiet). Men i AP så er ca. 40-49% av de i sentralstyret for. Var iallefall slik da de skulle stemme for/mot dette.

At partilederen sa at han er imot hadde nok en innvirkning. Men det var ikke overraskende.
Sist endret av einsteindragon; 10. oktober 2023 kl. 23:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.