Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 630
Tok for 6 dager siden, og skal ta spyttprøve idag om en time..
vet jeg har en tendens til å holde lenge på amf selv ved en gangs bruk, men det er da ved urinprøver. Da må det som regel gå 7 dsger før det er helt ute.
Anonym bruker
"Redd Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er 3 tråden du lager nå, nå må du slutte å stuke rundt.
Er ikke dette er forum for alle slags spørsmål ? Så hvis jeg lurer på noe så spør jeg , rett og slett fordi jeg lurer ! Så hvis det plager deg så mye kan du vel bare overse det og lese de innleggene som interesserer deg heller??
Anonym bruker
"Redd Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frøkenfrøken Vis innlegg
Er ikke dette er forum for alle slags spørsmål ? Så hvis jeg lurer på noe så spør jeg , rett og slett fordi jeg lurer ! Så hvis det plager deg så mye kan du vel bare overse det og lese de innleggene som interesserer deg heller??
Vis hele sitatet...
Dette er et forum for alle slags spørsmål ja, men det betyr ikke at du trenger å lage 3 poster om akkurat samme ting på en time.

Hva er vitsen liksom?
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs på mengden du tok den dagen, og dagene i forveien.

Jeg har tatt én stor stripe på en søndag, og ble stoppet i trafikken neste dag, uten utslag på noe. Men om du har aborter en gram daglig i 7 dager én uke siden så vil det nok slå ut feks.
Jeg gikk ren dagen etter inntak
Som noen har nevnt så kommer det an på hvor mye du har tatt blant annet.
Det kan vel påvises 1-2 dager i spyttet etter siste inntak. Tviler på at du har noe å bekymre deg for hvis det faktisk er 6 dager siden du tok det