Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 511
Hei.

Jeg går på Ritalin for adhd, og skal ta spyttprøve imorgen som jeg pleier hver uke.
Det jeg stresser med denne gang er at jeg har overdoser meg på Ritalin siden igår kveld og har store pupilller og er redd de kommer til å mistenke amfetamin bruk og heller ta en hurtigtest urin istedet..
Jeg tok amfetamin for 6dager siden, og lurer da på om Ritalin slår ut på hurtigtest urin ?
Slik at hvis urinprøven er positiv så kan jeg stå fast på at det er Ritalin ?eller?
Ritalin gir ikke utslag som amfetamin såvidt jeg vet. Tror du kan ta det helt med ro.
Åhh���� Var det jeg hadde håpet på da, siden jeg tok amfetamin for 6dager siden og er redd det skal slå ut på prøven�� for da kunne jeg evt skyldt på ritalinen��
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frøkenfrøken Vis innlegg
Åhh���� Var det jeg hadde håpet på da, siden jeg tok amfetamin for 6dager siden og er redd det skal slå ut på prøven�� for da kunne jeg evt skyldt på ritalinen��
Vis hele sitatet...
Hvis det er snakk om et en dags bruk av amf skal det nok gå fint, en dag med amf sitter i urinen i noen dager bare så mulig 6 dager er nok.

Men ta nå dette som en lekse hvis du kommer unna med det. Kanskje på tide å legge amfen på hylla? Er det verdt mulige konsekvenser og all bekymringen du føler på nå?
Hvor lenge sitter amf i spytt ved spyttprøve?
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frøkenfrøken Vis innlegg
Hvor lenge sitter amf i spytt ved spyttprøve?
Vis hele sitatet...
Et enkelt google søk finner dette på ca. 10sekunder
https://rusinfo.no/2022/02/hvor-leng...2%2D10%20dager.

Bruk av amfetamin vil normalt kunne spores med både spyttprøver og blodprøver i 1-2 dager etter siste inntak, i noen tilfeller også noe lengre enn dette (ved større forbruk).

I urin påvises amfetamin i omtrent 2-10 dager. Merk at dette er avhengig av bruk og avvik fra dette kan forekomme.
Vis hele sitatet...