Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 908
Heisann freaks. Noe jeg har lurt litt på angående weed. Hva foretrekker dere best av Indica og sativa og hybrid? Personlig liker jeg alt sammen av de. Sativa når jeg er ute og går enn tur eller bare er ute feks. Indica når jeg bare vil roe ned og chille Max. Hybrid er noe av de samme greiene men chiller greit på det og.

Edit: varierer helt på strainet også
Sist endret av kolaro; 5. oktober 2023 kl. 22:24.
Sikkert flere som ikke er enige, men personlig så syns jeg at jo mer innrøket man blir jo mindre merker man forskjell på Sativa/Indica og det eneste som har noe å si til slutt er THC/CBD ratio og nivå.
alltid vært en stor indica fan, men merker jeg blir mye mer tåkelagt av det enn i forhold til når jeg er innrøket på sativa. hadde sjonglert mer mellom sativa og indica bare jeg hadde hatt råd. hasj er billigere og får mer ut av.
Jeg har aldri røyka en 100% sativa strain men jeg merker pent lite forskjell på de to. har dyrka sativa dominante strains men effekten er det samma for meg.
Indica. Brukes delvis til innsovning.
Merker ikke store forskjellen. Og genetisk analyse sier visstnok at forskjellen i dag kun er kosmetisk. Alle strains er en blanding, de blir bare kategorisert pga form på bladene.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hybrid er jo en slager,gjerne med høyt cbd innhold.
Samme hva den er bare det er sterkt. Merker ikke noe særlig forskjell lengre.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer vel litt an på når på dagen, men er egentlig ikke så nøye på hvilken av de. Var også under inntrykk at det aller meste er hybrid anyways?
Indica er nr 1. jeg forbinder hasj med å være stein, hater virkelig stativa fordi jeg får så rare tanker. Kan få scenarioer i hodet om at jeg feks slåss mot en krokodille og jeg føler det liksom sitter å vrir meg i ubehag, merkelige greier hybrid blir nr 2. det kan være litt nice Blir fort litt kjipt å bare være couch locked
Sist endret av HallaKompis; 6. oktober 2023 kl. 13:56.