Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3486
Har spist 160mg siden kl 3 på formiddagen. Altså jevnt fordelt på ca 10 timer. Merker at jeg må ta oftere nå enn tidligere i dag for å opprettholde godfølelsen. Har tatt en 10mg tablett ca hver halvtime siden kl 19. Noen som har vært oppi samme mengde på ca samme tidsrom, evt mer?
Jeg leste en rapport om dette (han fyren som blanda whiskey og vin) og det gikk rett til helvete etter å ha holdt på sånn du gjør.
Slutt med det, ta det lungt å få litt søvn
Jepp, 20x10mg IR i løpet av 10-15 timer. Merket ingen negative effekter. Følte meg veldig våken og klar hele dagen, la meg til kvelden igjen uten å merke til bivirkninger. Hadde ca samme tempo som deg. Hver halvtime passer bra med hva jeg kan huske.

Startet med å sniffe 1, men etter å ha sett hvor utrolig mye pulver det var mot hvor liten effekt jeg fikk droppa jeg det og heller spiste 3-4 av gangen. Så begynte jeg med vedlikeholdsdoser oftere og oftere, helt til jeg var tom.

Jeg velger å tro at jeg bare var heldig, har lest og hørt om folk som har tatt lavere enn det og fått veldig kjipe bivirkninger.
Sist endret av Pygoscelis; 18. juni 2017 kl. 02:58.
Trådstarter
40 6
Takk for svar Har holdt det gående frem til nå. Har tatt totalt 270mg i løpet av 15 timer. Måtte til slutt øke redoseringen til 2x10mg for å ikke lande mellom 30 minutters intervallene. Til og med da så varte speed-følelsen bare i 15 minutter etter den kicka inn ca 30 minutter etter inntak. Er det forresten normalt at den forsvinner så brått etter bare et kvarter? Jeg har også drukket noen glass whiskey i løpet av kvelden/natta, men på ingen måte overdrevent mye.

What goes up must come down, og i og med at jeg nå må øke dosen så mye for å få noen merkbar effekt så tror jeg at jeg setter en strek her Har dessuten begynt å få ubehagelig høy puls og en mild stikking i brystet.

Blir spennende å se hvor jævlig nedturen blir denne gangen. Litt kjipt at man er tom for Benzoer i slike situasjoner..