Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1533
Halloy.
Har da byttet blekk på skriveren min, en Epson stylus Sx105.
Selv om jeg har byttet alle, lyser lampen for lite blekk enda.
Noen som vet hvordan jeg får fikset dette ? Skulle gjerne fått det til i dag
Har samme problemer på min printer. Her ser det ut til at printeren kun "aksepterer" originale blekkpatroner, mens jeg bestilte uoriginale fra inkClub. Kan leve med konstant varsling om lite blekk, når jeg har en tre ganger så stor blekkpatron til lavere pris.
Trådstarter
24 0
Jeg kjøpte også uoriginale fra inkClub. Men jeg får ikke skrevet ut i det hele tatt ?
Har du fulgt hele prosedyren som står i manualen? Vet jeg må trykke på noen knapper etter at jeg har satt inn nye i min Epson printer, slik at den "vet" at det er kommet noen nye patroner inn.
Trådstarter
24 0
Finner veldig lite info om denne printeren på nettet. Noen som har Stylus SX105, og vet hvordan ?
Uorginale patroner er ofte ikke bra for printeren din, familiens forje printer ble ødelagt Pga uorginale patroner.