Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2129
fant ingen topics om dette fra før.. var bare tråder om snorting og skyting av amf, ingenting om piller.

det jeg lurte på er hva slags erfaringer dere har med det?
er det best sammen med alkohol?
hva slags virkning får dere, og varer rusen lenge på en tablett?
hvordan er nedturen osv...

tenkte å prøve det en av de nærmeste dagene.. så bare lurer

hvis topicen finnes, legg ut link.. jeg fant hvertfall ingen
Uten noe navn på det amfetaminpreparatet du sitter på er det litt vanskelig å svare på spørsmålene du har, så jeg bare henviser videre til wikipedia. Har du fått tak i Dexedrine, Dexamine eller Metamina som inneholder dekstroamfetamin kan du lese mer her. Har du fått tak i racemisk amfetamin(5mg tabletter) leser du mer her(gjelder forsåvidt også amfetamin du får kjøpt illegalt).
rusen varer alltid forskjellig, men det beste rusen min på adhd tabbletter var uten alkohol, og da to jeg ti stykker av koserta, det varte fra ti om kvelden til 9 om morran.. heheh, men neste dag tok jeg like magne og da funka det ikke like bra, men siden jeg droppa det da og ikke røyka det som kvleden før så kanskej det har noe å si..., så hvis det var sånne amfetamin piller du var ute etter
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Curned: Å røyke piller er ren idioti, det er ingenting som tilsier at man får større effekt:

Erowids respons på spørsmål om 'pillerøyking'

Man innhalerer masse fyllestoffer som aldri har vært ment å ha på lungene, og utsetter helsa si unødvendig.
Sist endret av Dodecha; 30. april 2007 kl. 12:51.
Jeg vet jeg høres ut som en gammel tante, men jeg arbeider med de rustilfellene som går galt - med unntak av dem som direkte dør av en feilmix.

Å blande FLERE sentralnervestimulerende midler, alkohol inklusive, med andre gir ikke forutberegnelige virkninger hvor en "overdoselignende" død kan være nærligende.

Den som uhemmet eksprimentere med rusmidler, har ingen bevis for at man overlever den samme mixen man overlevde sist fredag.

Hvorfor kan dere ikke bare drikke dere drita fulle på alkohol, som vi har gjort her siden lenge før vikingertiden! Da skal du jobbe skikkelig for å dø av det!

Ikke noe er så trist som å registrere død hos en frisk 19 åring, som bare rota det til med rusmidler!
Sitat av Allah
Jeg vet jeg høres ut som en gammel tante, men jeg arbeider med de rustilfellene som går galt - med unntak av dem som direkte dør av en feilmix.
Vis hele sitatet...
Fint at du jobber med det som går galt, men da kan du tenke at de som dør er stort sett uopplyste dumskaller eller uheldige stakkarer, og jeg har ikke sympati med noen av dem.

Sitat av Allah
Å blande FLERE sentralnervestimulerende midler, alkohol inklusive, med andre gir ikke forutberegnelige virkninger hvor en "overdoselignende" død kan være nærligende.
Vis hele sitatet...
Vel, alkohol er sentraldempende. Å blande rusmidler har sjeldent vært noen god idé, men nå må du ta med i beregningen at det er mange rusmidler det går fint å blande også, så lenge man er forsiktig med dosering.
Sitat av Allah
Den som uhemmet eksprimentere med rusmidler, har ingen bevis for at man overlever den samme mixen man overlevde sist fredag.
Vis hele sitatet...
Nå forutsetter du at alle kaster i seg det de finner randomly på en fest uten å vite hva det er. Skjerp deg! Det er kanskje noe av det mer usakelige sagt på dette forumet på en stund.
Sitat av Allah
Hvorfor kan dere ikke bare drikke dere drita fulle på alkohol, som vi har gjort her siden lenge før vikingertiden! Da skal du jobbe skikkelig for å dø av det!
Vis hele sitatet...
Det er flere som dør av alkoholforgiftning enn av andre rusmidler årlig, så EoD.
Sitat av Allah
Ikke noe er så trist som å registrere død hos en frisk 19 åring, som bare rota det til med rusmidler!
Vis hele sitatet...
Og ingenting er så trist som å lese et moraliserende innlegg av en ignorant dust som tydeligvis ikke kan leksene sine. Ja, det finnes uansvarlige personer som kaster i seg uhemmet, men det betyr ikke at alle som prøver narkotika er dømt til å dø.

Slutt med moraliseringen, og kom med konstruktive innlegg i steden for søppelposter.
Sitat av Gest
Det er flere som dør av alkoholforgiftning enn av andre rusmidler årlig, så EoD.
Vis hele sitatet...

det er ingenting som er så usaklig som prøver å stoppe en diskusjon eller er meningsdelig med sin EOD..

Hvem faen er du som kommer med en EOD, det er faen ikke noen end.
Allah: det at du jobber med de "rustilfellene som går galt", noe jeg også har gjort, gir deg ikke nødvendigvis rett til å anbefale alkohol her i denne tråden som tross alt handler om informasjon om et annet tema. Kankje jeg er noe på jordet her (tidlig om morran, gitt) men jeg oppfatter deg som noe moraliserende. Meg om det. Trådstarter lurer på effekt av sentralstimulerende midler, det finnes nok av info om det her fra før, men når du nå først er i gang, vil jeg anbefale noe over terapeutisk dose, gjerne uten alkohol.
ztaale: Vel, det er ikke noen meningsdeling her, dette er da faen ingen syklubb! Dette skal være et seriøst informativt forum, jeg kan sikkert grave frem noen kilder, og da er det EoD. Dette blir som å diskutere hvorvidt jødeutryddelsene fant sted eller ikke. Skjerp deg.

EDIT: Jeg var kanskje litt rask i svingene, men for å bli tatt seriøst, dro jeg frem en kilde som sa meg følgende:
Sitat av Forbundet mot Rusgift
Det er logisk feil å sammenligne narkotikabruk og påfølgende dødsrate mellom legale og illegale stoffer. Antallet narkotikarelaterte dødsfall i forbindelse med illegale stoffer er så lite nettopp fordi stoffene er ulovlige. Hvis de var lovlige ville dødsraten være betyelig høyere. Sammenligningen viser bare at stoffer som er legalisert forårsaker større skader enn narkotika som er forbudt.
Vis hele sitatet...
Men vi kan allikevel lese ut av dette at alt går på folks forsiktighet og vilje til å ikke ta for mye av et stoff. Vi kan sikkert diskutere rundt dette i evigheter, men denne tråden var vel helst ikke laget i den hensikt.

Kilde: http://www.fmr.no/legalisering-pro-e...2818-9858.html
Sist endret av Gest; 1. mai 2007 kl. 11:56. Grunn: Forglemmelser og kilder ... og skrivefeil.
GEST: helt enig!

Faen at ikke alle disse brødhuene kan la vær med å prøve overgå hverandre i viten og kveruleringer. Svar da for svingende på spørsmålene og evt nærliggende ting i stedet for å dra trådene ut i de villeste digresjoner.

Det er SKIKKELIG irriterende for oss som prøver bli kloke på neon spesifikke ting. Vi er ikke interessert i ruspolitiske betraktninger i en topic som starter slik som denne gjordel.

Get a life for svarte! Argh...jeg blir så irritert! (sorry - bare måtte få det ut fordi det har forstyrret researchen min helt siden jeg ble registrert)

p.s.
Det er ikke det at synspunktene deres er uinteressante, de hører bare hjemme andre steder....

p.p.s. Jeg har nå lært meg hvordan quotes gjøres. Min referanse til EDIT helt øvers i innlegget mitt gjaldt dette med at tråden ikke ble opprettet på dette grunnlaget...om det skulle være uklart.
Sist endret av slappen; 3. mai 2007 kl. 04:59.