Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 8378
Vet det er blitt laget tråder om det før, men fant ikke noe spes. Det handler da om sizzurp, aka syrup, aka lean, aka purple drank, aka purple rain. Sørstatsdrinken som består av:

Promethazine w/Codeine syrup
Any fruit flavored soda
A jolly rancher

Leste i en annen tråd at det i Cosylan fantes kodein. Hadde ei flaske Cosylan her, men syntes ikke det stod noe om det på den. Litt av greia er at jeg ønsker å skaffe en hostesaft som inneholder både promethazine og codeine. Etter hva jeg har forstått så er promethazine allergimedisin.

Noen som har noe info om dette?

http://www.urbandictionary.com/defin...sizzurp&page=2
Er ikke mye Kodein i Cosylan men litt. Tror du ødelegger smaken og lager brekkmiddel istedenfor drink om du bruker Cosylan.
PurL's Avatar
Trådstarter
19 0
K. Noen som vet om en hostesaft som kan brukes?
Sitat av PurL
Vet det er blitt laget tråder om det før, men fant ikke noe spes. Det handler da om sizzurp, aka syrup, aka lean, aka purple drank, aka purple rain. Sørstatsdrinken som består av:

Promethazine w/Codeine syrup
Any fruit flavored soda
A jolly rancher

Leste i en annen tråd at det i Cosylan fantes kodein. Hadde ei flaske Cosylan her, men syntes ikke det stod noe om det på den. Litt av greia er at jeg ønsker å skaffe en hostesaft som inneholder både promethazine og codeine. Etter hva jeg har forstått så er promethazine allergimedisin.

Noen som har noe info om dette?

http://www.urbandictionary.com/defin...sizzurp&page=2
Vis hele sitatet...
Virkestoffet i Cosylan er etylmorfin og ikke kodein. Finnes flere preparater du kan ekstrahere kodein fra, b.la. paralgin/pinex forte. (søk etter "kodein" på felleskatalogen og velg substansregister). Promethazine er et antihistamin som du sier, og vil skåne deg fra den verste kløen man kan få på opioider.
PurL's Avatar
Trådstarter
19 0
Ehm, felleskatalogen? :P
Sitat av busemann
Promethazine er et antihistamin som du sier, og vil skåne deg fra den verste kløen man kan få på opioider.
Vis hele sitatet...
Bør kunne erstattes av cyclizin (selges i Norge som Marzine), som både skal dempe ubehaget og potensiere selve rusvirkningen til opiater.
Sitat av PurL
Ehm, felleskatalogen? :P
Vis hele sitatet...
www.felleskatalogen.no . medikamentenes bibel.
PurL's Avatar
Trådstarter
19 0
"Put it all in a styrofoam cup and enjoy. The codeine is mainly responsible for the euphoria felt after drinking sizzurp. Promethazine causes motor skill impairment, lethargy, and extreme drowsiness. If it doesn't have promethazine, it ain't real sizzurp."

Haha, gjett hvilken sang jeg hører på :P

HELL YEAH BITSJES: Phenergan.

Men faen, lurer litt på doseringen. Vil bare lage noe chill, ikke dødelig.
Sitat av iDark
Er ikke mye Kodein i Cosylan men litt. Tror du ødelegger smaken og lager brekkmiddel istedenfor drink om du bruker Cosylan.
Vis hele sitatet...

Cosylan er hostesaft, så det kan vel ikke bli til et brekkmiddel (drinken altså)

Men uansett så må man ha resept for å få tak i det fordi det inneholder etylmorphin. (sikkert skrevet feil)
spankingguru
Worner's Avatar
Han mente vel at man lagde brekkmiddel fordi Cosylan smaker noe helt forjævlig grusomt


det smaker hoppetau!
Vis hele sitatet...
Sist endret av Worner; 26. april 2007 kl. 14:54.
PurL's Avatar
Trådstarter
19 0
Finnes det ikke Phenergan m/Kodein hostesaft?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Ser ikke slik ut, fant bare Cosylan selv, som faktisk ser ut til å ha et lakserende middel i seg. Ikke noe man vil drikke mye av om man ikke vil sitte resten av dagen på do.