Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1727
Hei, går på 60 mg pr dag.

Er det noen som har erfaring med preparatet og blanding av andre virkemidler. 10 sarotex, 4 nozinan står også på doseringen.

4 x 25 mg nozinan
6 x 25 mg sarotex
2 imovane
20 til 30 mg oxicontin

Hva blir virkningen med f.eks cannabis i tillegg?
Ønsker meg et par jointer, det hadde vært greit å vite om erfaring til andre også. Blir temmelig fjern av 40 mg blanda med 76 mg av sarotex, men det blir ikke noe god rus mest trøtt.
Sist endret av Mullah; 26. desember 2006 kl. 19:08. Grunn: Slo sammen 3 innlegg og gjor dem leslige
ja det burte å gå bra det. jeg går selv på 100mg nozinan om dagen + 2-3 zopiklon (imovane)
og sarotex av og til.

har ikke fått no ekstra bivirkninger når jeg har røyka, kan bli litt mere zombie aktig i formen, men det er pga nozinanen.
Sist endret av ringnes07; 26. desember 2006 kl. 19:14.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av ringnes07
har ikke fått no extra bivirkninger når jeg har røyka, kan bli litt mere zombie aktig i formen, men det er pga nozinanen.
Vis hele sitatet...
Er ikke det en bivirkning da?

Det heter forresten ekstra, og setninger begynner med stor bokstav.

Denne tråden er helt på trynet. Skjerp dere om det ikke er et ønske om at denne bare skal slettes.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ja tråden er lite informativ.

Zopiklon er sovemedisin da . . ( inkluderende halveringstid )

Sarotex er mot depresjon og kroniske smerter.