Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1671
hei.

jeg har et spørsmål angående 2C-T-21. jeg har hvert borte i 2c-i, 2c-d og 2c-t-2 .
men har aldri prøvd 2C-T-21 før.

har lest en del igjennom det på erowid men fikk ikke så mye svar på åssen dette stoffet er
i forhold til de andre 2c stoffene, og hvor lenge det fungerer.

det har seg sånn at en kompis ringte i stad og spurte meg om jeg ville være med å teste ut dette stoffet.
men jeg har ingen tidligere erfaringer med akkurat dette stoffet.

så det jeg lurer på er, om det er noen her inne som har hvert borte i 2C-T-21 før ?
og åssen det er i forhold til de andre 2c stoffene?


mvh
hasjen
Sist endret av hasjen; 18. november 2006 kl. 11:51.
en kompis prøvd det stoffet for ikke så leng siden..med hans egne ord var det en intens opplevelse som varte i rundt 5-6 timer og det var kraftig bad-trip..så han ville anbefale å ha bønne tilgjengelig underveis, just 2 be safe. Sa også at dem han tok sammen med og han selv følte seg mobbet, avkledd og som ett reagensrør. Og vær forsiktig med doseringa, de tok bare 1 liten dypp med fingern nedi pulveret og smakte på det. Menmen, uansett hva du bestemmer deg for så lykke til!
Trådstarter
jeg fikk med meg ca 30mg. men jeg hveit ikke hvor mye man burde å ta?
det står ikke noe på erowid om doser osv.....


så det er ikke så fristende å hive innpå akkurat.
før jeg hveit doser.
Sist endret av hasjen; 18. november 2006 kl. 18:27.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
2c-t-21 er veldig potent. Pihkal anbefaler doser på 8-12mg.

http://www.erowid.org/library/books_...ihkal049.shtml
Trådstarter
thanks tias

la merke til DURATION: 7 - 10 h.
det er jo veldig lenge da...

da tenker jeg at siden dosen står ifra 8 til 12, så starter jeg med 5mg. for sikkerhets skyld.
Trådstarter
har ikke hatt nok mot i meg til å få testa ut dette stoffet enda.
leste igjennom noen trippraport's på dette stoffet, og det hørtes ut
som det er et ganske så heavy stoff og innta.har jo erfaringer med rc's
fra før, men det va lissom bare no i kroppen min som så nei, vent heller,
med å ta det.....

har aldri hat denne følelsen før ovenfor et stoff. men det betyr nok bare at
jeg begynner å få respekt for recearch chems, for jeg har dritti meg ut på 5-meo-dmt
før, og det er ikke noe jeg vil oppleve igjen.


noen som har noen tips om det lønner seg å røyke det , spise det heller snorte det ?
Sist endret av hasjen; 19. november 2006 kl. 12:49.
Hvis du søker på Myron Stolaroff her på forumet finner du en link til boka hans, From Tanathos To Eros, tror han har noen kommentarer om 2-C-T-21 der.
Ikke snort det! De(riktig nok få) dødsfallene som har skjedd med 2-C-T-XX har skjedd ved snorting og i kombinasjon med andre substanser, så ikke gjør det første gangen du tester det.
Heldiggris, har ikke sett det der på markedet på lenge.
Trådstarter
det er faktisk første gang jeg hørte om det i går..så jeg har ikke tatt noe enda.
har fortsatt lit nerver, men jeg tenker jeg begynner med å røyke ca 3mg tenker jeg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Anbefaler deg heller å droppe 6-8mg eller så, det er ikke så lurt å røyke eller snorte 2c-stoffene.
Trådstarter
hm ok..da tar jeg nok å dropper en 7mg, så får jeg se hvordan formen blir

får vel prøve å skrive en trippraport men jeg lover ingenting.
har en vane på og få blackouts på rc's


jeg har foressten drikket 6pils...
har det noe sårlig å si ?
Sist endret av hasjen; 19. november 2006 kl. 20:17.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Å kombinere rusmidler har aldri blitt sett på som noe særlig lurt.
Å kombinere RC's vil da i mine øyne være å utfordre skjebnen.
Sist endret av Dodecha; 19. november 2006 kl. 20:21.
Trådstarter
Sitat av Dodecha
Å kombinere rusmidler har aldri blitt sett på som noe særlig lurt.
Å kombinere RC's kan vil da i mine øyne være å utfordre skjebnen.
Vis hele sitatet...

ja dodecha du har jo såvidt rett i det. burte vel egentlig vente til i morgen til å prøve ut dette stoffet.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tja, de fleste rc-stoffene er jo testet en god del allerede Dodecha, så hvis det er noen alvorlig fare for å dø ved en kombinasjon av stoffet og alkohol hadde det antakeligvis vært oppdaget nå. Never the less, ikke smart å kombinere stoffer man ikke vet hvordan funker. Det er heller ikke lurt å kombinere er stoff man ikke vet hvordan funker i seg selv, altså alene, med noe annet.

Fant forresten noe på erowid, kombinasjonen 2c-t-21 og 3 drinker førte til 6 timer med en følelse av å være syk og energifattig, så det er kanskje ikke så veldig lurt.
Vent. Prøv det uten å ha inntatt annet på forhånd, og ikke innta noe annet etterpå, før effekten er helt over. Jeg ville ikke engang røyket cannabis, selv om det neppe er noen dødelig kombo. Better safe than sorry!
hasjen
Utestengt


Registrert: Oct 2006
Sted: akershus
Innlegg: 161



utestengt?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Viste seg at hasjen var en ban-evade, tidligere bannet under annet brukernavn :-/.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
For å bumpe denne gamle tråden:

Jeg testet 12mg 2C-T-21 for en stund tilbake, og syntes ikke det var så enormt spektakulært at det gjorde noe. Forsåvidt chill rus, lite visuelt, en del spaced tanker etter mye fyring. Kombinerte helt greit med 2C-B, og ble fremdeles ikke noe særlig visuelt. Etter en åtte-ni timer tenkte vi at vi skulle drepe trippen med ketamin, og fikk ikke full feng på grunn av kraften til 2C-T-21. Det ble en rar ketamintur der alt gikk i sirkler og jeg og kompisen mins underbevissthet kommuniserte med hverandre. Jeg har lyst å prøve stoffet igjen med høyere dosering, og har en teori om at doseringa i pihkal står der fordi de aldri kom lengre med testinga.