Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 900
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Argument med en kompis. Er det ingenting som skal til eller er det faktisk litt som skal til for å få disse negative sidene av THC?
Vil si men ikke 100% at om man røyker en jay hær og dær påvirker det ikke særlig mye, men om man røyker daglig og er i "tåka" påvirker det ihvertfall meg litt fra egen erfaring
Jeg er langt ifra noen fagmann, men jeg tror det ligger mer i eksponeringstid enn hvor mye man inntar.
Jeg røyyka en del på vgs og har aldri hatt så bra karakterer som da, men ved langvarig røyking får jeg litt dårligere hukommelse. Dog blir konsentrasjon en del bedre når jeg røyker. Gjerne daglig og ikke når jeg har hatt pause iom at jeg da blir for fjern for noe som helst.
Røyka så si daglig fra jeg var 18-24 og har per dags dato ikke merket andre negative effekter av litt dårligere hukommelse og ei bot da jeg var 16.
Det kommer an på hvor tidlig du begynner, det sies at hvis du begynner å røyke mens hjernen er under utvikling (til ca. 24) så påvirkes den i mye større grad enn den gjør i etterkant. Hvor tallene ligger vet jeg ikke.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fast eller jevnlig hyppig røyking over måneder eller år, værre jo lenger.
Ingen fasit svar på dette spørsmålet. Kommer helt ann på individet og dens læreprosess. Enkelte kan slite veldig med og lære når de ruser seg, menst andre ikke merker noen spesielle hinder i læringen.

Selv sliter eg mest med læring når eg røyker hele dagen, altså morgen, middag og kvels. Vist eg tar en nattings eller bare røyker i helgene er det lite merkbare problem får meg.