Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 640
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei, føler meg på en måte trøtt og sliten samtidig som jeg merker jeg er stimulert, dette har skjedd et par ganger men da har jeg gjort noe åpenbart feil som å glemt mat, eller ikke sovet mange timene, men denne gangen klarer jeg ikke sette helt fingeren på problemet. noen som har lignende erfaringer?

har sovet godt i natt, og nettene tidligere, da amf ikke er hverdagskost for meg, spist greit nok i dag, og har alltid vann nær meg, men det kjennes på en måte ut som om jeg har gått for lenge på amf selv om jeg har hatt grei pause helt til i dag! noen andre som plutselig opplever slik? noen tips og triks for å riste av meg den slitne følelsen? skal sove i natt også, men tenkte det var greit å spørre så har jeg noe i bakhånd om det skal skje igjen!
Ville ha prøvd med en linje til
Hvis jeg benytter amf over flere dager, så pleier jeg å få samme følelsen, selv om jeg har spist og sovet. Man kjører jo kroppen på høygir, og det må man betale for tilslutt, dessverre
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Perereca Vis innlegg
Hvis jeg benytter amf over flere dager, så pleier jeg å få samme følelsen, selv om jeg har spist og sovet. Man kjører jo kroppen på høygir, og det må man betale for tilslutt, dessverre
Vis hele sitatet...
ja, er slik jeg kjenner det, men har nå ikke tatt det over flere dager, derfor jeg blir litt forvirret hehe. som nevnt tar jeg ikke amf veldig ofte og har vært energisk uten det siden sist. kanskje det bare er en ‘sånn dag’?