Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1131
Noen som har erfaring med det?
Vet at det ikke løser seg opp i vann så går jo ikke gjennom sprøyta, men har hørt at noen varmer det til kokepunkt.
Noen som har erfaring fra det?
Beste jeg har hørt er å løse det opp i en liten mengde vann for så ta sprøyten (uten kanyle) og stikke den opp der bak. Resten må noen andre forklare, har ikke erfaring. For min del vil jeg bare spist den.
Sitat av Chillipølse Vis innlegg
Beste jeg har hørt er å løse det opp i en liten mengde vann for så ta sprøyten (uten kanyle) og stikke den opp der bak. Resten må noen andre forklare, har ikke erfaring. For min del vil jeg bare spist den.
Vis hele sitatet...
opiater i ræva gir ikke funk, isåfall minimalt.

til TS: Bland oxynormen med sitronsyre/askorbinsyre å kok så løser det seg opp.
Sitat av carttown Vis innlegg
opiater i ræva gir ikke funk, isåfall minimalt.

til TS: Bland oxynormen med sitronsyre/askorbinsyre å kok så løser det seg opp.
Vis hele sitatet...
Bullshit! Opiater fungerer utmerket rektalt. Og kan du forklare meg hvorfor du skal tilsette syre i oxy? Det er noe man gjør med freebase heroin for å gjøre det om til ett salt, oxykodon er vannløselig.
Sitat av Alge Vis innlegg
Bullshit! Opiater fungerer utmerket rektalt. Og kan du forklare meg hvorfor du skal tilsette syre i oxy? Det er noe man gjør med freebase heroin for å gjøre det om til ett salt, oxykodon er vannløselig.
Vis hele sitatet...
ÅJA. da bomma jeg gitt.
Sitat av brødrister Vis innlegg
Noen som har erfaring med det?
Vet at det ikke løser seg opp i vann så går jo ikke gjennom sprøyta, men har hørt at noen varmer det til kokepunkt.
Noen som har erfaring fra det?
Vis hele sitatet...
Ingen erfaring med nåler selv, men jeg vet det at oxy har såpass høy biotilgjengelighet alle andre plasser at det styret med å mekke en smell og risikoen som hører med IV bruk (Spesielt piller og kapsler som ikke er ment for IV) kan umulig være verdt det lille ekstra man eventuelt hadde fått ut av det. Oxy fester seg heller ikke så kjapt til reseptorene som det heroin gjør, så du vil nok ikke få noe spesielt rush ut av å sette oxy IV sånn som man gjør med heroin.

Oxy er vannløselig, så i teorien så skulle det fungert fint å bare blande det i vann, kanskje varme litt på det så det løser seg bedre opp også filtrere vesken igjennom ett wheelfilter eller lignende sånn at du ikke får med deg all den dritten som ikke er vannløselig i en oxynorm.

Ta de rektalt bare? Bland ønsket mengde oxy i 1ml vann (Du trenger ikke filtrere vekk bindestoffer osv engang), trekk opp med en sånn tynn 1ml pumpe (uten kanyle såklart), sett sprøyten noen få cm inn åpningen bak, press inn stempelet sakte og sett deg ned i soffaen eller noe i vanlig sitte stilling til effekten treffer. For best effekt så skal sprøyten ikke langt inn i det hele tatt, faktisk så kort inn du får den uten at vesken renner ut igjen for de fleste blodårene som skal absorbere vesken er bare ende innenfor åpningen bak og ikke opp i selve tarmen lissom.
Det løser seg opp lettere med varme men la det kjøle seg ned både i skjea og deretter i sprøyta, før bruk slik at ikke noe løser seg opp som ikke er løselig ved blodets temperatur. Man koker det med 1-2ml vann og lager en liten ball av bomull og filtrerer gjennom til sprøyta. Det vil alltid bli liggende hvite rester av Oxynorm etter filtrering som du aldri får blanda ut med vannet, men dette er ikke virkestoff. Ikke ta på nål før sprøyten er lunket på utsiden. Da kan de restene tette nåla. Når det er kaldt og gjennomsiktig er det klart. Ikke prøv deg frem ifht injisering det finnes en million steder å lære rett teknikk, bare søk how to iv safely.


Syns ikke oxy er så fett iv egentlig med mindre man tar 40+mg men da blir jeg veldig kvalm etterpå så varer det maks 2 timer. Ti ganger bedre syns jeg å ta 20 rektalt en 40iv og så varer det 5+timer og come upen blir bedre og bedre, istedenfor at du bare svetter med åpent vindu og drikker ti liter vann.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skutt det utallige ganger. Løser seg opp i varmt vann. Bare rør godt om å filtrer. Da sitter du igjen med helt blank veske. Kicker som f...