Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1597
Hallah!

For noen dager siden fikk jeg noen tabbiser hos en god kompis, små og ovale med tallet 7 på. Er det noen som har peiling på hva det kunne vært? Ble i fet form, husker lite da. Tok sikkert 3-4 stk..
Har du noen bilder av de?
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Artig at du hiver i deg ting du ikke en gang vet hva er. Vitner veldig mye om idioti.

Om du ikke vet hva en pille er, bør den gå i søpla, og ferdig med det. Noe annet er rett og slett patetisk.
Sist endret av z0p; 24. april 2007 kl. 17:00.
Trådstarter
4 0
Som sagt fikk jeg de av en god kompis av meg, dvs en jeg stoler på, en jeg vet ikke gir meg noe farlig, han fikser meg alltid i god form. Da er jeg ikke så kritisk til hva det er, plukka de ikke akkurat opp fra gata.
Nei, har ikke noe bilder av de. Husker bare de var små, ovale med 7 tall på. hvite
Hadde du vært lur hadde du spurt han du fikk de av hva det var før du putta de i deg, om du ikke husker det så ring han å hør hva det var.

Om du stolte på en kompis som ga deg noe han ikke selv visste hva var håper jeg for din del at du går på en smell neste gang, og lærer av det. Hvis du i det hele tatt lever etterpå?
Spørre kompisen din hva det var for noe?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
J**** GAUK!!!!!!!!!


Har du eller dere andre pilleknaskere LEST reglene for rusmidel forumet? Eller er hukomelsen så dårlig at de må leses på nytt for hver gang det skal postes?`
Om i såfall dette er tilfellet - LES reglene på nytt og på nytt og på nytt og på nytt til de sitter klistret.

At det skal være så fuckings vanskelig for enkelt av dere å løfte hodet og lese reglene er for meg umulig å forstå.
Vi sletter UBRUKELIGE pilletråder hver eneste dag og det viser bare til at fornuftenm til den daglige bruker her - ikke er slilk jeg hadde trodd den ville være etter at vi tillot identifisering av tabletter.

I reglene finner dere -en mal- på hvordan man skal trå frem når man ønsker å identifisere piller.
Denne tråden er -søppel- og har ingen som helst kvalitets verdi what so fucking ever. Jeg spiste engang noen 'ecstasy' tabletter med tallet 7 på. Men jeg kan også erindre å ha sett legemidler med tallet 7 på . Samma faen egentlig, for da du ikke kan vise til et bilde eller på noen annen måte beskrive tabletten, er det heller ingen her som kan hjelpe deg.

Det er faen meg helt sinnsykt hvor mange I***** det finnes der ute.

Jeg har selv erfaring med tablett bruk, der jeg mer eller mindre har vært borti de fleste tabletter som kan gi rus. Men jeg har aldri puttet en pille i kjeften som jeg -ikke- vet hva er.
Jeg mener da - at jeg alltid har forsikret meg om navnet på tabletten og hvilken virkning den evt. ville ha på kroppen av den personen jeg da fikk de evt. pillene fra.. Jeg snakker om tidligere bruk -

OG

Jeg forstår ikke at folk kan være så tankeløs.- Dette er legemidler som kan ende med fatale og dødelige hendelser.
Jeg har selv en tidligere bekjent som døde i påsken etter å ha vært streit i over en lang periode, for så å eksprimentere med speed og hjertemedisin. Dette tok knekken på han - og tro ikke at det ikke kan skje med noen av dere - 16 eller 46. Spiller ingenrolle.

Dette er ikke et forum der det skal diskuteres hvordan man får eller oppnår MEST eller BEST rus, men et forum hvor -INFORMASJON- er et ord som stikker seg høyere ut enn noen andre.

NÅR DET SKAL IDENTIFISERES TABLETTER - SKAL DERE KUNNE REGLENE FOR DETTE - PÅ PUGG - ellers vil det bli slettet.
Som sagt, så slettes det så mange ubrukelige pilleknaskedrittråder hver eneste dag, og hvis dere brukere som det angår ikke tar dette til rette - velger jeg heller å forby pilletråder - enn å ha det gående slik som dette, og forsøpple forumet på det groveste.

Piller og legemidler er ikke noe å LEKE med, hvis du ikke er innforstått med det, har du heller ingenting på freakforum sin rusavd. å gjøre. !!!"'

En pille med tallet 7 ?! WTF liksom?
Det kan jo være utenlandske tabletter som vi da ikke har clue på hva er for noe.

____
Edit:

Å spekulere i hvilken tabletter det kan være er livsfarlig - og jeg vil ikke gå god for noen ting.
Vi er ikke noe kyndig helsepersonell eller eksperter på rusmidler, men en gjen med personer som har kunnskap og/eller erfaring og kan forsåvidt -nesten- aldri gi noe fasit svar på spørsmål som omhandler rusmidler.
____


Som svar på ditt spørsmål - fikk du dritt smak i kjeften`? Jernsmak? I såfall kan det ha vært innsovnings medisin eller rett og slett bare placebo.
At du fikk en fin form er helt uvesentlig i en pilleidentifiserings prosess.
Sist endret av spQ; 25. april 2007 kl. 16:01.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Applaus til deg speq, så alt for enig. Støtter forøvrig forslaget om å forby pilleidentifiseringstråder igjen, de har jo ikke helt levd opp til målet etter at det ble lov...
Jeg synnes forøvrig at det kunne vært fint at folk som er nyskjærrige på ting kan spørre om det her og ikke bare lage tråder som er spekket med info. Dessutten kan det føre til mer info etterhvert som spørsmålstilleren får svar fra folk.
Er liksom litt lettere å få et svar når det er mange mennesker som ser spørsmålet, i stedet for kanskje å spørre random folk på gata om spørsmål som ikke passer helt.

[color=red]Edit: Avsnitt:[/color]

Det jeg synnes er irrelevant med hele greia her er hvordan man forteller hvor domm han er som har tatt noe som han ikke visste hva var.
Han lurte bare på om noen visste hva tablettene var ut i fra den lille innformasjonen han hadde. Just anwser the fu**'n question, or shut the fu** up! Krittisere på den nedrverdigende måten synnes jeg blir for teit!

[color=red]Edit: Avsnittx12[/color]

Speq: Hvis du forventer at folk skal pugge og kunne regler på rams, så har du et problem! "Sitter der på din høye hest" og sier at du skal forby enkelte tråder og leiker "MR. Important". Nei veit du hva. Jeg er sikker på at du er den største tapern som sitter hjemme som et eks-pillevrak og har funnet ut at dine ord kommer best ut gjennom pc'en!

Takk for meg!
__________________________
Without evil it would be no good,
so it must be good to be evil sometimes!
Sist endret av spQ; 26. april 2007 kl. 23:57. Grunn: Avsnitt er stikkordet til en enkel og grei leselig post.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
ranger: Ja, jeg er enig i at folk skal kunne diskutere ting, men slike tråder som dette gjør det veldig vanskelig å identifisere noe - som igjen kan være potensielt farlig hvis trådstarter får feil informasjon. Hvis pilletråder til vanlig skal se slik ut så er det like greit å bare fjerne muligheten for de, for de bidrar ikke med noe godt og gir et dårlig grunnlag for identifisering.

Nå er de i alle fall tillatt. Før slettet vi de uten å rynke på nesen.

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=62782 - "Regler For Rusmiddel-forumet" har til enhver tid siste revisjon av reglene for subforumet, og du har gått med på å følge både disse og forumets generelle regler når du registrerte deg.
Sist endret av Tias; 25. april 2007 kl. 18:53.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Tias
http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=62782 - "Regler For Rusmiddel-forumet" har til enhver tid siste revisjon av reglene for subforumet, og du har gått med på å følge både disse og forumets generelle regler når du registrerte deg.
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om hver eneste gang du legger ved en post, faktisk.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av ranger
Jeg synnes forøvrig at det kunne vært fint at folk som er nyskjærrige på ting kan spørre om det her og ikke bare lage tråder som er spekket med info. Dessutten kan det føre til mer info etterhvert som spørsmålstilleren får svar fra folk.
Er liksom litt lettere å få et svar når det er mange mennesker som ser spørsmålet, i stedet for kanskje å spørre random folk på gata om spørsmål som ikke passer helt.
Vis hele sitatet...
Det er der - søke funksjonen - på freakforum dukker opp..
Hadde den blitt brukt, ville vi sluppet mange emner som er diskutert 15 ganger før.
Som sagt, enkelte eller rettere sagt de fleste - pilleidentifiserings - tråder har blitt slettet, selv etter at det kom en mal som -er- og -skal- være veldig lett å forstå og ikke minst utføre.
Om du føler at dette emne er informativ eller på noen måte eller at det kan bidra til bedre stoff her på nff-rus seksjon, viser det til deg og din personling oppfattnin€g av ting.
Jeg kan ikke forstå at man skal gå på gata å kjøpe piller -man ikke vet hva er, uansett - og hoved poenget er at kriteriene for å identifisere pillene som ønsket ikke opprettholder våre krav på freakforum, noe som jeg og mange andre har sett seg -MEGET- lei av.
At det vi samle små tråder i evt. større tråder bidrar til at søke funksjonen gi mer korrekte søke resultater.

Sitat av ranger

Det jeg synnes er irrelevant med hele greia her er hvordan man forteller hvor domm han er som har tatt noe som han ikke visste hva var.
Han lurte bare på om noen visste hva tablettene var ut i fra den lille innformasjonen han hadde. Just anwser the fu**'n question, or shut the fu** up! Krittisere på den nedrverdigende måten synnes jeg blir for teit!
Vis hele sitatet...
DUDE..

Om du virkelig hadde satt deg ned å lest posten, ville du lagt merke til at spørsmålet hans ble besvart to om ikke 3 ganger(kanskje flere ganger også, kommer ann på øyet som ser ).
Jeg prøver på ingen måte å nedverdige noen på noe som helst måte og om du hadde lest noen av mine poster, tror jeg kanskje du ville innsett at jeg har ganske så stor forståelse for hele rusproblematikken generelt sett og det nedverdige noen pga. narkotika bruk er noe jeg generelt sett aldri gjør - ettersom jeg selv ikke har så veldig mye jeg skulle sagt i den saken.
Idioti derimot - er en helt annen ting. Idioti pluss regelbrudd i tilegg til at jeg har (enda) en kamerat som er nå nylig død pga. legemidler, er noe som kanskje gjør innlegget litt kvasst.
Alikevel står jeg helt og holdent for det jeg har skrevet - uten å nøle.


Sitat av ranger
Speq: Hvis du forventer at folk skal pugge og kunne regler på rams, så har du et problem! "Sitter der på din høye hest" og sier at du skal forby enkelte tråder og leiker "MR. Important". Nei veit du hva. Jeg er sikker på at du er den største tapern som sitter hjemme som et eks-pillevrak og har funnet ut at dine ord kommer best ut gjennom pc'en!

Takk for meg!
Vis hele sitatet...
Verse god.

Jeg har lenge nølt på om jeg skulle gidde å svare på dette innlegget eller ei.. Du bekrefter jo akkuratt det jeg viser min misnøye til.
At man ikke kan alle reglene for freakforum er selfølgelig ikke noe jeg kan forvente av en bruker, men enkelte ting sier seg selv, enkelte ting er logisk og enkelte ting er man bare -nødt- til å lese seg frem til for ett hvert underforum.
Da spesielt reglene som angår - Rusmidler- som har mange regler, nettopp fordi reglene i Norge er såpass strenge som de er.
I dette tilfellet krevdes det et visst innblikk i hvordan man skal tre frem i en slik prosses der reglene forklarer hvordan man skal identifisere rusmiddler, noe som ikke var blitt gjort i dette og -maaaaaaaaange- andre PI tråder..

Om du føler det som at jeg sitter på min høye hest - så for all del tro det.
Det var faktisk jeg som engang startet gnisten i å få opp en rusmiddel "seksjonlignende greie" - lenge før iblis.nu som nå er freakforum. Ergo, er dette et forum som betyr ekstra mye - spesielt for meg, ettersom jeg var en viktig pådriver i hele "prosjektet" som det den gang var. Noe som forsåvidt ikke har så mye med administratorene for dette forumet, som heldigvis engang i fortiden faktisk tillot en rusdel på Freakforum, og som faktisk enda eksisterer i motsettning til endel andre under-forum som med årene har forsvunnet av forskjellige årsaker.
At rusdelen forsatt eksisterer avhenger like mye på dere som for oss.
Heldigvis finnes det mange flinke brukere her som rappoterer alt søppelet og moderatorer og resten av oss som faktisk tar oss den tid å slette det som er å slette.
Forumet er et tilbud og ikke en rett - tenk over dette.

Om du ikke har fått med deg at norges lover innen for IT har forandret seg på de 9 siste årene, har du helle.r ut i fra min mening liten grunn til å i det heletatt komentere. Dette er ikke en lek. Dette er ikke -bare- en internett forum - men også et sted der mennesker
henter informasjon i fra, for så å eksprimentere hjemme. Vi har på ingenmåte muligheten til å sjekke alders nivået på den daglige "rus-nffbruker", der feilaktik informasjon faktisk kan føre til fatale hendelser..

At jeg sitter som en eks pillenarkoman er en ting du ikke har mulighet til å uttale deg om. Og hvorvidt dette stemmer eller ei - er en diskusjon jeg ikke vil gå innpå.
Det eneste jeg vil si, er at legene/(psykriatrien) i Norge tenker for kortsiktig og er altfor slappe med utskrivning av medisiner - frem til den dagen man da evt. forteller sannheten eller at de får ett innfall om at man den medisinen man regelmessig har gått på, ikke skal gies til deg lenger og skal erstattes med andre medisiner som absolutt ikke er noe bedre å gå over på. Det (kan) ødelegger personer både psykisk og ikke minst fysisk.

At du tror at mine ord kommer best ut i fra PC skjermen velger jeg å ta som et kompliment, selv om jeg forstår at dette i utgangskpunktet ikke var ment som det.
Dysleksi og ADHD har begge sin innvirkning på mine skrive kunnskaper. Der jeg til stadighet må inn å redigere skrive feilene mine - noe kanskje du også burde vurdere?
Jeg mener selv at jeg skulle klare å konkretisere dette for deg 5 ganger bedre om jeg sto ansikt til ansikt mot deg - gjerne forand en skjerm slik at jeg fysisk kunne guidet deg igjenom forumet.

Ingen her har glede av å slette eller å gjøre noe annet her på forumet. Dere som er av den oppfattnig har feil.
Det er et slit og det tar tid, og det er mye å sette seg inn i.. Å moderere eller å evt administrere et forum er ikke som å sykkle eller å knipse med fingrene. Jeg, inkl. andre blir lei av at samme personene etter gjentatte beskjeder ikke skjerper seg.
Det er ikke bare *slett* --- *maktfølese* --- *slett*
Det er mer *ack, IKKE IGJEN - uff - Lese, slette, sende PM evt mail osv.
Det er ARBEID!


[color=red] Edit: Skrivefeil - og bare for å slippe misforståelser:
Sitat av speq
Det er mer *ack, IKKE IGJEN - uff - Lese, slette, sende PM evt mail osv.
Det er ARBEID
Vis hele sitatet...
Det er på ingen måte klaging
[/color]
Sist endret av spQ; 29. april 2007 kl. 05:58.