Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1258
En venn av meg lurte på om noen hadde noe peil på noen runde hvite piller på størrelse av ein 50øring, litt mindre. De han fekk di av sier at det er somadril. Det er trykkt in CDJ,CJ eller C0J...er vanskelig å tyde....noen som har erfrainger med de?
Malakian's Avatar
Trådstarter
85 1
Er det ok å ta 1 5mg Imovane og 1 Somadril av den typen...stresser med å sove og 1 Imovane holder ikke for meg....
Sitat av Malakian
Er det ok å ta 1 5mg Imovane og 1 Somadril av den typen...stresser med å sove og 1 Imovane holder ikke for meg....
Vis hele sitatet...
1 soma er innting om du er litt garva.
start med 2 å vent en halvtime før u tar n til eventuelt.
Bak delen at det blir så deilig å være til
Siden han spør det spørsmålet er han sikkert ikke så garva på somadril...
Trur ikke det er så lurt å blande benzoer og muskelavslappende. Ville heller tatt 2 imovane viss jeg var deg
Wtf? er imovane benzo?
Om jeg ikke tar helt feil er vel imovane bare et benzo lignende stoff?
Sitat av Erowid
It is in a novel class of CNS depressants called cyclopyrrolones, which act on the same receptor sites as benzodiazapines.
Vis hele sitatet...
Tujetegnogaltdetder
Men at det fungerer på de samme reseptorene, og ellers har en del likheter med benzodiazepiner, betyr ikke at de fungerer på samme måte. Mange med søvnvansker / innsovningsvansker hjelpes av imovane, men det kan ikke brukes til rus på samme måte som benzoer.