Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2564
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
finnes det noen lovlige medisiner man kan ruse seg på som du får hos apoteket i sverige?


noe hostesaft eller liknende?

og ossen er reglene på å ta det med til norge hvis det finnes noen?
nei det er lite å hente der. Du må lengre bort før apotekene blir spennende.
Sist endret av Bothrops; 8. desember 2020 kl. 20:53.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
nei det er lite å hente der. Du må lengre bort før apotekene blir spennende.
Vis hele sitatet...
ossen er det i danmark? evt spania hvis man drar dit i feriene?


å er det fult lovlig å ta med seg hvis det er lovlig der du kom fra?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spania har vel valium uten resept tror jeg.

Det er naturligvis ikke lov å smugle med seg legemidler inn i Norge som er reseptbelagte her.
En massiv dose Imodium vil gi deg en langvarig opiat rus. Det er dog ikke sunt eller trygt og opiatrusen dem produserer er ganske så ræva har jeg hørt. Om du skal kjøpe nok for en rus på norsk apotek så vil det koste deg en formue. Men det er vist noe opiode junkies i statene gjør når de er desp har jeg lest.

Helt ærlig så tror jeg faktisk jeg heller hadde kjøpt meg en flaske utstyrdesinfeksjon antibac 95% enn Imodium om jeg absolutt skulle ha noe fra apoteket å ruse meg på. Ser først nå at du spør om apoteket i Sverige, mitt svar er fra det jeg vet de selger reseptfritt i Norge, men tviler på at det er så mye mer å hente der nede
Sist endret av Alge; 8. desember 2020 kl. 21:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Hoppende Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kan man da i teorien dra til Sverige å hente ut legemidler reseptfritt som nordmann?
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
kan man da i teorien dra til Sverige å hente ut legemidler reseptfritt som nordmann?
Vis hele sitatet...
For legemidlene som selges i butikken uten resept ja. Men du kan ikke ta dem med deg lovlig til Norge så lenge de er reseptbelagte her.
Anonym bruker
"Misunnelig Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spania har vel valium uten resept tror jeg.

Det er naturligvis ikke lov å smugle med seg legemidler inn i Norge som er reseptbelagte her.
Vis hele sitatet...
Spania har jeg fått valium og xanax ved å vise frem tom pakke, og si at jeg har gått tom.

Det var mange år siden, sist gang gikk det ikke. En rask tur innom en legeklinikk så fikk jeg deg jeg ville ha, og da med resept på det jeg ba om.

Nå er det sånn at en bare kan ta med seg medesiner for en elle to uker som man får fra utlandet med resept på. Ikke mye, men hvertfall noe.

Det 'beste' som kan gi noe rus / virkning fra norske apoteker må være reisesyketabeletter som en blir dau sløv av
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får kjøpt kratom lovlig i Sverige.

Kan gi en meget sedativ effekt i store doser.

Meget avhengighetsskapende for noen.

Veldig bra for sosiale settinger eller fokus på jobb fra tid til annen
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
En massiv dose Imodium vil gi deg en langvarig opiat rus. Det er dog ikke sunt eller trygt og opiatrusen dem produserer er ganske så ræva har jeg hørt.
Vis hele sitatet...
Noen som kan avkrrefe/bekreft dette med imodium? Hørt flere som nevner at det er et opiat og at det kan hjelpe under opiat abstinenser.

For meg linder det kun det det er ment for under abst, diare.
Vil fraråde å prøve å ruse seg eller missbruke Imodium.
https://www.youtube.com/watch?v=ZeLsJ8xtuGU han her forklarer vel bedre en meg hvorfor