Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 643
Go kveld godtfolk.
Er ikke ukjent med å finne chill å ro med Subuxone i ny og nè, da jeg synes den gir ganske digg tilværelse.
Skal nevnes at jeg aldri har hatt noe opiatproblemer og har heller ikke leflet særlig med opiater i det store og hele, men av og til synes jeg det er digg med ei stripe Subuxone å bare bli parkert i hue å kropp.
Har noen Ksasol liggende, er det store faremomementer om jeg tar èn Ksasol sammen med ei lita stripe subuxone?
Klimafiendtlig troll
Det skal være alprazolam i disse tablettene?

Om du sovner, og kaster opp i søvne kan du daue.

Er vel generelt respirasasjonsdepresjon, avhengighet og de generelle kjørereglene som gjelder. Er vel ikke veldig tilrådelig.

Du beskriver noenlunde kontroll her, kanskje vente med benzo til en stund etter du har sniffa suben?
Sitat av Taert Vis innlegg
Det skal være alprazolam i disse tablettene?

Om du sovner, og kaster opp i søvne kan du daue.

Er vel generelt respirasasjonsdepresjon, avhengighet og de generelle kjørereglene som gjelder. Er vel ikke veldig tilrådelig.

Du beskriver noenlunde kontroll her, kanskje vente med benzo til en stund etter du har sniffa suben?
Vis hele sitatet...

stripene jeg drar fra Sub-pillen er kanskje på rundt 40-50 mg, drar aldri mer enn èi stripe i gangen så jeg føler formen først om jeg trenger litt mere etterhvert, time eller to etter inntak.


Har vært storidiot et par ganger hvor jeg har drukket typ14 halvlitere Tuborg, for så å dra meg ei lita stripe Sub, blacka aldri, var våken men ble sofachill.
Skal ta svaret ditt til etteretning selvsagt.
Er det flere som vil advare mot ei så lita stripe sub med en ksasol?
Anonym bruker
"Uenig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
stripene jeg drar fra Sub-pillen er kanskje på rundt 40-50 mg, drar aldri mer enn èi stripe i gangen så jeg føler formen først om jeg trenger litt mere etterhvert, time eller to etter inntak.


Har vært storidiot et par ganger hvor jeg har drukket typ14 halvlitere Tuborg, for så å dra meg ei lita stripe Sub, blacka aldri, var våken men ble sofachill.
Skal ta svaret ditt til etteretning selvsagt.
Er det flere som vil advare mot ei så lita stripe sub med en ksasol?
Vis hele sitatet...
40-50 mg sub? Er du sikker? Monsterdose det der. 1,5 mg er en heavy dose insufflated. 1-2 mg alprazolam vil ikke drepe deg, men ikke fall i fella av å hive på flere og flere fordi du ikke husker å ha tatt det.
Klimafiendtlig troll
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
40-50 mg sub? Er du sikker? Monsterdose det der. 1,5 mg er en heavy dose insufflated. 1-2 mg alprazolam vil ikke drepe deg, men ikke fall i fella av å hive på flere og flere fordi du ikke husker å ha tatt det.
Vis hele sitatet...
Tipper han mente vekt i mg knust sublingvaltablett, men dette var samme poeng jeg prøvde å få frem.
Mente vekta av pillen i knust form ja, de få gangene jeg kjøper en 8mg Sub har jeg den lett i en uke eller mere.
Anonym bruker
"Uenig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Mente vekta av pillen i knust form ja, de få gangene jeg kjøper en 8mg Sub har jeg den lett i en uke eller mere.
Vis hele sitatet...
Daså, det er jo selvfølgelig det du mente. Kan ikke huske å ha sett ren sub i pulverform noen steder Men utifra forbruket ditt, så er du nok innenfor å ta ett par mg alprazolam uten å frykte for livet. Kanskje ta en antihistamin i tillegg for å minske sjansen for å spy hvis du opplever opiat-kvalme. Hvis ikke, så er det best å ikke ta antihistamin, disse forsterker opiater også.