Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1664
Hei,
Er det mulig å få rus på lyrica?

Har fått 100 150mg og 100 75 mg av legen for nervesmerter.

Men er det mulig å få noe rus på dette?

Jeg skal ta 375 mg daglig
Absolutt, men man bygger toleranse kjempefort, så det tar ikke lang tid med daglig vanlig bruk før du må veldig høyt opp i dose for å få noe rus i det hele tatt. De vanligste rus dosene ser ut til å være alt fra 300mg til 1000mg (ville kanskje ikke tatt sistnevnte om det er første gangen tho)
Sist endret av Alge; 20. juli 2020 kl. 20:41.
Ja, Lyrica gir en rus som er litt vanskelig å sammenligne med noe annet.
Litt som alkohol, men ikke like euforisk. Litt som benzo, men ikke like ille på hukommelsen.

Og man blir griseavhengig rimelig kjapt.
Abstinensene er helt oppe på jævlig-toppen sammen med Benzodiazepiner spør du meg.
Kan også legge til at disse typer medisiner ofte blir kaldt for "boosters" for de har en veldig bra synergi med nesten alt av rusmidler.
Trådstarter
38 7
Får også stesolid 5mg, så dette vil booste stesoliden jeg tar ?
Gjør så klart research om du tenker å blande med andre rusmidler, kombinasjoner av visse stoffer kan være skadelige eller dødlige.

Sitat av Bruker1234 Vis innlegg
Får også stesolid 5mg, så dette vil booste stesoliden jeg tar ?
Vis hele sitatet...
Ja, til en viss grad. Vær forsiktig
Sist endret av Alge; 20. juli 2020 kl. 20:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 800mg første gang, la meg til å sove fordi jeg merka ingenting, våkna et par timer senere og tok 400mg til. Våkna 11 på morgenen og har aldri følt meg så "groggy" før. Jeg sov i nesten 18 timer før jeg endelig tok på beina ned for å få i meg mat, tryna i trappa og greier. Når jeg ser tilbake på det, så er det en av de beste "highsa" jeg har hatt.
Anonym bruker
"Lettet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Elsker å sykle/trene på lyrica (150-300 mg), får utrolig bra utholdenhet og trivsel fra treningen.
Trådstarter
38 7
Kan lyrica også hjelpe på søvn og humør?

Har alltid sliti med søvn men sovna fort i går kveld.

Å var mye gladere enn av vanlig ( i følge min samboer)

Jeg tok kun det legen har foreskrevet.

Det hjalp mot nervesmertene i bena ihvertfall.

Har planer om å teste lyrica skikkelig idag.
Anonym bruker
"Blind Fåvne"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bruker1234 Vis innlegg
Kan lyrica også hjelpe på søvn og humør?

Har alltid sliti med søvn men sovna fort i går kveld.

Å var mye gladere enn av vanlig ( i følge min samboer)

Jeg tok kun det legen har foreskrevet.

Det hjalp mot nervesmertene i bena ihvertfall.

Har planer om å teste lyrica skikkelig idag.
Vis hele sitatet...
Ja det har faktisk en antidepressiv effekt. Sover godt på det og, men det henger i lang inn i neste formiddag.

Men toleransebyggingen er helt insane. Hvis du tar 300mg i dag (som er en bra rusdose uten toleranse) så må du ta 600mg i morgen for å oppnå samme ruseffekt, og så 900-1200mg på dag 3, etc.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor er det å blande lyrica og kokain ?