Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1487
Nei, metylfendiat. Ikke amfetamin/metamfetamin, men det er sentralstimulerende.
Husket jeg stjal dette fra en av mine kompiser med ADHD da jeg var liten. Skjedde i ny og ne. Er det et stoff som kan ha skadelige langtidseffekter, altså flere år?
Ikke om brukt korrekt. om du er bekymret for om du har tatt skade av å stuke på medisinene til kameratene du stjal fra da du var yngre anbefaler jeg deg å ta kontakt med en lege. men mest sansynlig ikke
Det er speed. Ikke amfetaminer eller kokain, men det får deg til å gå fort. Derfor vil jeg kalle det speed.
Effektene er veldig like. Hvis du tar en neve depot tabletter så er du speeda i et døgn.
Men så kommer nedturen!
Virker som de har designa nedturen til å skremme deg fra å noengang misbruke de igjen, fy faen.
Bare fire-fem dagers meth binge har gitt meg værre nedtur. Så vanvittig noia

Litt mindre skittent å spise ritalin enn noe random gatepepper. Men jeg har aldri prøvd ren amfetamin, så noen andre må fylle inn på den sammenligningen.(plz?) Det pleide være masse forskjellige uppers, benzedrine, amfetamin, "pep-pills" og "diet pills". Veit ikke hvordan det sto til i norge tho
Sist endret av Bothrops; 21. november 2019 kl. 02:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tolerant Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde en periode hvor jeg tok det 3 ganger aldri mer. Nedturen er ikke værd det, og du får tankespinn og blir sliten, får ikke sove så lett osv.

tar det ikke selv men amf er bedre mener jeg...
Svaret er nei og ja, metylphenidat gir en speed lignende form, men mye dårligere kvalitet på rusen, kortere virkning. mer kroppslig ubehag som spenning av muskler og gnissing av tenner. Nedturen er jævlig. Concerta er depo varianten av ritalin, og tar jeg det får jeg bare roen, men jeg har asperger syndrom og reagerer rart på stimulanter. Du må ta en del for å få nok concerta for rus, det er så depo-innpakket at det virker over et døgn med en stor dose. Egentlig ikke verdt å prøve engang, da tar jeg heller en sprøyte med et halvgram speed. Tatt meg en kvarting i dag=)
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På meg virker det ganske likt, har brukt begge deler mot hangover på jobb etter torsdagsfylla og det fynker det bra til