Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4608
Kjøpte de nye airpods pro. Etter noen dager, trodde jeg at jeg hadde klart å miste ladeetuiet, så det endte opp med at jeg bestilte en ny en. Noen dager etterpå klarte jeg å finne ladeetuiet igjen, og ringte derfor til apple for å avbestille det nye ladeetuiet mitt. Det skulle gå fint.

Allikevel så endte de opp med å sende meg ladeetuiet. Jeg fikk tilbake pengene, og de sa jeg også bare kunne beholde det nye ladeetuiet også.

Flash forward til idag. Klarte å rote vekk ladeetuiet mitt hjemme og gikk tom for størm på airpodsa. Fant fram reserve ladeetuiet og prøvde å lade. Ingenting skjedde. Satt ladeetuiet i laderen, og der sto den i over en time. Varsellampen frempå som sier om det er fullt/lite strøm fungerer ikke, og airpodsene vil heller ikke lade fra etuiet.

Det jeg lurer på er, har apple klart å stenge ladeetuiet slik at det ikke er mulig å bruke det? Og i så fall, hvordan er dette mulig da ladeetuiet bare har bluetooth?