Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3617
hei fikk resept på vival 5 mg men tar vær kveld en nozinan på 25 mg.
er det trygt eller hva kan skje ?
Du sovner nok lenge før du får alvlorlige pusteproblemer hvis du ikke leker pacman med vivalen. Folk sovner i to dager av 500mg med ukjent toleranse men det er jo alltid en fordel å huske mest mulig av rusen?
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Du sovner nok lenge før du får alvlorlige pusteproblemer hvis du ikke leker pacman med vivalen. Folk sovner i to dager av 500mg med ukjent toleranse men det er jo alltid en fordel å huske mest mulig av rusen?
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle han få pustproblemer av dette ? Det er ikke akkurat; opiat,benzo blanding.

Vivial og Nosinan går bra sammen det. Kommer nok til å sove godt
Trådstarter
6 0
vil ikke ha rus ut av det. men eg vet korsn eg hva i begynelsen da eg begynte på nozinan. følte meg som en zombie dagen etterpå..
er bare usikker om det er en farlig blanding
ikke farlig, du sovner.. men hvorfor ta vival og nozinan sammen hvis du får sove av nozinan?

Ville heller blandet inn en quetiapine sammen med nozinan, å bruke vival til kos\avspenning osvosv. Men det er meg da
Sist endret av Narkotikum; 14. juli 2017 kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Narkotikum, finnes folk som bruker legemidler for det det er til Ikke alle som ruser seg på alt man får.
Nei, helt riktig det. ''Men det er meg da'' skrev jeg Vil ikke kalle 5mg diazepam for rus heller. Men det er meg da
Trådstarter
6 0
legen vet eg tar nozinan for søvn men sa eg sku ta en vival 1 time før leggetid. skjønte ikke helt det der da eg treng vival på dagtid for angst
Sitat av king 007 Vis innlegg
legen vet eg tar nozinan for søvn men sa eg sku ta en vival 1 time før leggetid. skjønte ikke helt det der da eg treng vival på dagtid for angst
Vis hele sitatet...
Vival metaboliseres såpass sakte at det ikke vil være problematisk å ta dette før sengetid – her hadde jeg fulgt legens råd.

Når det gjelder kombinasjonen med Nozinan, er dette i utgangspunktet uproblematisk (men kan i høyere doser medføre for høy sedasjon). Igjen, legen din har antakelig bedre kontroll på medisinbruken din enn den gjennomsnittlige posteren her inne (du skriver selv at vedkommende f.eks. kjenner til din bruk av Nozinan), slik at jeg også her hadde fulgt legens anvisninger.