Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3864
Faen nå har jeg googla meg grønn.

Siste episode av Dag så er det en sang helt i starten. Iallfall en bit av den. Litt vanskelig å tyde teksten, men tror det er "plukker/klokker med ringer ding dong ding, det går til helvete som ingenting"

Står jo ikke noe i rulleteksten annet enn ref IMDB som ikke har soundtracklistingen eller ref dagrefsnes.no som ikke virker å være oppe lengre.

Noen som har peiling?
Jeg brukte Shazaam, og da kom det opp Onkel Tuka - Motormunn. Fant ikke sangen noe sted, men virker som at den er på det nyeste albumet deres "klokkene ringer" som kommer ut 12. Mai.
Sitat av eghhh Vis innlegg
Jeg brukte Shazaam, og da kom det opp Onkel Tuka - Motormunn. Fant ikke sangen noe sted, men virker som at den er på det nyeste albumet deres "klokkene ringer" som kommer ut 12. Mai.
Vis hele sitatet...
Det kan jo ikke stemme når sesong 4 av dag kom ut i september 2015.

Kan TS beskrive sangen? Rap? Hvilken dialekt?
Sitat av fulloggal Vis innlegg
Det kan jo ikke stemme når sesong 4 av dag kom ut i september 2015.?
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke? Bare det at albumet heter "Klokkene ringer", da sier det seg jo nesten selv. Men vi får se 12. Mai
Sist endret av eghhh; 7. mai 2017 kl. 04:32.
"Motormunn" er riktig det hvis du snakker om den sangen som spiller helt i starten av episoden, ja.
Sist endret av Neptunia; 7. mai 2017 kl. 05:42.
Trådstarter
Hørte en preview på amazon og det hørtes egentlig ut som den, men kan hende det finnes flere versjoner.

Beskrive mer:

Synges på Oslo-dialekt. Veldig standard gitar-bass-trommer. Jeg vet ikke helt om jeg forklare musikken, men litt fuss på gitaren uten at det er for mye.
Trådstarter
Takker for alle tilbakemeldinger

Da var sangen ute på Spotify. Og verset var anderledes enn refrenget.

Helt OK plate, anbefales dersom du ikke har noe annet å høre på en kveld.

https://open.spotify.com/album/0yvP7YoLR2k5uI8DmBaj06