Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3904
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

I forgje uke var jeg å jkøpte 1g hasj. Så reiste jeg og en kompis til sentrum for å møte noen andre kompiser for å røyke dette. Når vi nesten var kommet fram ble vi stoppet av en sivil politibetjent som kom gående mot oss og en annen som hadde fulgt etter oss bakfra. De stilte oss flere stpørsmål, blant annet om hasj. Hadde hasjen på meg samt brukerutstyr, men ble aldri spurt om å tømme lommer og fikk gå til slutt heldigvis.

De var klar over flere steder hvor vi hadde vært innom (butkker osv, og lurte på hva vi gjorde der)

Det jeg lurer på er om dette er helt tilfeldig eller om jeg faktisk har blitt spanet på etter mistanke. Det skjedde ca 1t etter hasjen ble kjøpt. Noen andre med lignede erfaringer?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan legge til at jeg bare har hasj en gang før, og er ikke en kjent person i det hele tatt innen miljøet.
alder og sted har mye å si. men mest sannsynlig var det random
Virker ganske tilfeldig.
De fattet sikkert interesse for dere og fulgte med dere i kanskje et kvarter før de konfronterte dere vil jeg tro.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan vet du at dem var sivil politi ?
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan vet du at dem var sivil politi ?
Vis hele sitatet...
De konfronterte oss og viste fram ID fra politiet.

Ganske flaks at de stoppet oss når de gjorde for vi var ca 5 minutter unna gjengen vi skulle møte (som var høy alle sammen)
Det kan like gjerne være at butikkene dere besøkte er plaget med ungdomer som nasker og at de bare sjekket tilfeldige ungdomer som var i området.
Anonym bruker
"Forferdet Vågehval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir spurt om jeg har røyka grønt/vært i kontakt med hasj eller andre stoffer hver gang jeg blir stoppa av snuten, i tillegg til litt andre generelle ting. De bare spør i håp om at du røper deg, ville ikke bekymra meg.