Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 948
Har en deilig veninne som har fått tak i 100mg 2CB hydrogen klorid.

da en nybegynner dose kan være så lav som 10mg og hun ikke har noe nøyaktig vekt tenker jeg det må være best å blande ut i alkohol type 70% sprit (2cb løses ikke opp i vann tror jeg)
F.eks 100mg i 10ml 70% sprit som blir styrkegrad 10mg/ml

det jeg lurer på er om noen kan bekrefte det jeg sier, gi tips til bedre metoder å gjøre det på, og fortelle meg hvor jeg kan få tak i det jeg trenger. (teknisk sprit f.eks)

god helg og sånn
Jeg personlig i denne situasjonen ville kjøpt meg en vekt for og gjøre dette på riktig måte.
Dette kan kjøpes i flere headshops rundt om, alternativ noen hun/du kjenner som har vekt til låns?

Skal dette tas idag uten mulighet for vekt Kan man ta dette på øyemål, men anbefales ikke.
Om hun ender med og gjøre dette er det bare og dele på 2(50mg) på 2 igjen(25mg) og igjen (12.5mg)
Har selv gjort dette tidligere og det fungerer, men om man har lite erfaring med psykedelisk stoffer anbefales det og prøve seg litt frem med dosene. Start med rundt 12.5mg og fyll heller på 90 min etter første inntak om det skulle være behov.

Lykke til!
Sjaman
Trådstarter
Takk for svar Viking
Dessverre bare dårlige vekter på gang her i gården!
Skal ikke ta det idag men er uansett på jakt etter svar på spørsmålene selv om vi ender opp med å veie opp/kjøre øyemål.
Har hørt folk løse dette opp i vann før, som regel kombinert med mdma så dette skal fungere.
Brukt lunket++ vann og løs opp og sett heller flasken/glasset på kjøl etterpå.

Bruk gjerne flaske slik at hun kan riste den før inntak, om noe skulle falle til bunnen eller flyte på toppen.

Dette er da snakk om 2cb HCl(Hydrochloride), som skal være vanskligere og løse opp i vann en 2cb HBr(Hydrobromide) Men fortsatt godt mulig.
Metoden din høres bra ut. Så lenge du bruker nok sprit til at alt løser seg helt, så vil det funke. Bedre med litt mer sprit uansett, så unngår du at volumet av pulveret påvirker målingen, og eventuell feilmåling vil få mindre utslag. Mål opp med en sprøyte for eks.
Sist endret av mentalmelt; 20. februar 2016 kl. 19:26.
Sjaman
Trådstarter
Takk da kjører vi på med det!
Tenker vi følger tipset tip mental om å gå for en litt svakere blanding så marginene ikke blir så store :-)
Bonusspørsmål: kan vi bruke vanlig vodka eller en annen type sprit som er lett tilgjengelig? (Må da ha noe som egner seg på apotek?)