Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 697
Yo!
Tenkte jeg skulle dele to av de siste låtene jeg har lagt ut på Soundcloud. Dette er vel mine beste låter.. IMO!
Ta gjerne å sjekk ut. Tar gjerne imot kritikk!
http://soundcloud.com/bloody-snort/scum-original-mix-2
http://soundcloud.com/bloody-snort/b...t-original-mix
Eit lite hakk for einsidigt og "tamt" for min smak (er litt meir up-beat type). Merka ikkje så mykje sinne i låten som eg vart veileda til av overskriften, men men. Nedste låten din var ganske chill, men du har forbedringspotensiale.

-Mjau-
Legger du det ut på spotify?
Syns det var kult, minner meg om oldschool grimey dubstep, type Griftah, Datsik, Gizmo osv.
Problemet med denne typen dubstep er at den raskt kan blir kjedelig på grunn av mangel på melodi, men jeg likte "Blaze That" ganske greit
Heltids dust
Anarkorken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Demolution guy Vis innlegg
Eit lite hakk for einsidigt og "tamt" for min smak (er litt meir up-beat type). Merka ikkje så mykje sinne i låten som eg vart veileda til av overskriften, men men. Nedste låten din var ganske chill, men du har forbedringspotensiale.

-Mjau-
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke så veldig sinna. Men det er vel derfor jeg brukte gåsetegn Takk for at du sjekka det ut, og ga meg noe kritikk på musikken!

Sitat av guppy Vis innlegg
Legger du det ut på spotify?
Vis hele sitatet...
Hehe, tror ikke det :P Kanskje jeg kan gjøre det.

Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Syns det var kult, minner meg om oldschool grimey dubstep, type Griftah, Datsik, Gizmo osv.
Problemet med denne typen dubstep er at den raskt kan blir kjedelig på grunn av mangel på melodi, men jeg likte "Blaze That" ganske greit
Vis hele sitatet...
Du skulle bare visst hvor mye inspirasjon jeg har henta fra Datsik i låtene jeg lager Ja, jeg burde bli litt flinkere på å lage noe melodisk! Jobber med saken, hehe