Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2114
Jeg kjøpte nå nylig en dockingstation med funskjonen airplay. En B&W Zeppelin air, du kan lese om den her http://www.hifiklubben.no/produkter/...alersystem.htm

Det jeg lurte på var hvordan jeg kobler airplay funksjonen til spotify? Jeg har lest at det skal være fullt mulig, men jeg klarer ikke helt å finne ut hvordan. Jeg har fått den til å funke på itunes, og det er helt fjell, men jeg er ikke sånn grise keen på å laste ned drit mange sanger.

Hvis noen av dere har peiling, kunne ikke dere hjulpet meg med dette.

På forhånd, takk!
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
As of iOS 4.3, third-party apps may also send compatible audio and video streams over AirPlay
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/AirPlay

Hvilken iOS-versjon kjører du ?
jeg har ikke iphone, så jeg bruker pcen! jeg har heller ikke spotify premium
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Afaik, not supported.

AirPlay sender devices include computers running iTunes and iDevices such as iPhones, iPods, and iPads running iOS 4.2 or greater.

Hadde du hatt en iPhone \ iPad \ iPod kunne du sendt Spotify trådløst til denne enheten og andre enheter som støtter Airplay.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Afaik, not supported.

AirPlay sender devices include computers running iTunes and iDevices such as iPhones, iPods, and iPads running iOS 4.2 or greater.

Hadde du hatt en iPhone \ iPad \ iPod kunne du sendt Spotify trådløst til denne enheten og andre enheter som støtter Airplay.
Vis hele sitatet...
Men ikke fra en helt regulær datamaskin?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av sindreostbo Vis innlegg
Men ikke fra en helt regulær datamaskin?
Vis hele sitatet...
Jo, sålenge du streamer fra iTunes.
Google - airplay for pc
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av wiki
senders enabling non-Apple software to send media to AirPlay-enabled speakers: Rogue Amoeba's Airfoil for Mac OS X and Windows, Plethra's audio|acacia (currently in beta)[8], axStream (formerly oAEP) for Windows, JustePort for Windows, and raop_play for Linux. PulseAudio (the default sound system used on most desktop Linux distributions) also has support allowing virtually any Linux audio application to use AirPlay devices.
Vis hele sitatet...
Her er tredjeparts sendere som er støttet.
takk for hjelpen, skal se om jeg får ting til å fungere