Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 6631
Hei, jeg har spist 200mg tramadol oralt og røyka kanskje 0,5gram. Hvordan unngår jeg anfall? Er drit kvalm, svetter og svimmel.
Symptomene du beskriver er relativt normale ved til og med moderat Tramadol inntak.
200mg er ikke veldig mye, hvis jeg husker riktig melder farene for anfall seg ved 600+ mg. Du kan selvfølgelig være unntaket, så hvertfall ikke spis mer Tramadol. Prøv med vann ( Pass på at du klarer å tisse ) og litt mat i magen og hold deg i ro så burde dette gå finfint.
Men øker ikke hasj, Tramadol rusen?

Kan man dø av Tramadol overdose? Lol men da blir jeg vell den første
Sist endret av Pillefreak; 1. juli 2017 kl. 00:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jo, det er synergi, men det skal være safe.
Du ringer selvfølgelig til ambulanse dersom du virkelig tror du står i fare for å skade deg.
I mellomtiden; har du en venn du kanskje kunne ringt som kunne holdt deg med oppsyn?
Er det noe jeg kan gjøre for å unngå anfall? Takk for svar
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Er det noe jeg kan gjøre for å unngå anfall? Takk for svar
Vis hele sitatet...
Ja... Slapp av!
200mg og Cannabis er ikke farlig, du kommer til å klare deg helt fint.
Det er faktisk farligere å blande tobakk og tramadol enn cannabis og tramadol.
Om du hadde doblet dosen din med tramadol så kunne det blitt større sjanse for anfall, men enda da så hadde det aller mest sansynlig gått bra (med mindre du har ett eller annet som gjør deg ekstra disponert for anfall eller noe da)

Du har nok bare fyra på deg noia og tatt litt formye tramadol, blitt kvalm og kjører hue ditt på det.
Slapp av og prøv å nyt det istedenfor
Sist endret av Alge; 1. juli 2017 kl. 01:47.
Takker for svar Da skal jeg prøve å ta det rolig resten av kvelden/natta, er vel nok mest sannsynlig bare noia jeg har.

Kan jeg få benzo på legevakta om jeg stikker opp å sier jeg har noia?
Sist endret av Pillefreak; 1. juli 2017 kl. 01:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
hehe, mest sansynelig ikke :P
Kanskje vist du drar den drittlangt å freaker helt ut på legevakta
Nei, er heller følelsen av Tramadol uten toleranse.
Overdose på tramadol er krampete, og mye mer kvalmende. Serotonerg :P
Sist endret av Sluzzz; 1. juli 2017 kl. 05:37.
På tide å roe ned med alt det du dytter i deg snart pillfreak?
Skjønner ikke hypen rundt tramadol, 200 mg gjorde meg søvnløs, kvalm og uggen.
Langt ifra noe å ruse seg på..
Folk reagerer forskjellig på stoffer. Godt eksempel på det er du som blir søvnløs, kvalm og uggen på 200mg, mens jeg feks blir god å stein i mange timer på 200 - 250mg
Synes alt blir dritkjedelig på tramadol, men dagen etter er jeg i skikkelig godt humør og alt er morsomt igjen.
Litt oppskrytt som rusmiddel, men fint hvis du har det litt kjipt