Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4632
Kjæresten min er ikke av typen som liker å ha fysisk kontakt. Hun er ikke så glad i å ligge oppå meg, noe jeg har full forståelse for, for jeg er ikke sånn selv. Det som plager meg, derimot, er at hun i helga satt oppå skuldrene til en venn av meg. For mange betyr dette kanskje ingenting, men for meg er dette en typisk kjærestegreie å gjøre... Det er sikkert bare jeg som overreagerer, men hva mener dere?
Hva har det å si hva vi mener? Hva vi vet om dere får plass i fire setninger. Ta det opp med kjæresten din og hør hva hun tenker om det.
Vi har ingen forutsetninger for å vite eller mene noe om dette. Det vi derimot KAN fastslå er at kommunikasjon som oftest er kjernen til et godt forhold. Snakk med dama.
Hun liker ikke fysisk kontant men å sitte på skuldrene til noen det er helt greit?
Personlig synes jeg det virker litt rart, det å sitte på skuldrene til noen med skrittet godt planta i nakken på personen er jo gjerne ganske så fysisk sånn sett.
Det å sitte på skuldrene til noen er faktisk en veldig normal vennegreie verden over og ikke bare forbeholdt kjærestepar.
Synes du det er kjærstegreier når du ser en datter sitte på skuldrene til faren sin også feks?

Om det plager deg, så snakk med hun i steden, det løser gjerne litt mer en å spørre masse folk her inne som ikke har peiling på situasjonen din.
Var det alkohol inne i bildet? Hvis så, vil jeg si det er ganske harmløst.
Sett deg på skuldrene til en kompis og få han til å gå rundt med deg mens hun ser på så kanskje pipa for en annen tone.
Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Sett deg på skuldrene til en kompis og få han til å gå rundt med deg mens hun ser på så kanskje pipa for en annen tone.
Vis hele sitatet...
Du ser ikke ut til å forstå problemstillingen... Når en jente sitter på skuldrene til en gutt er det gjerne en form for flørting.

Dersom dama drar til Paris med en gutt, de drikker vin, sover i samme seng og drar på pubber sammen om kveldene kun de to ville jeg reagert. Dersom jeg hadde gjort det samme med en kompis ville situasjonen vært helt annerledes.

Selv om noe er helt uskyldig med kompiser er det ikke nødvendigvis uskyldig med jentevennene dine. Verden er ikke svart/ hvitt og a4, den er full av nyanser og forhold som varierer, forhold som påvirker andre forhold, forskjellige mennesklige relasjoner i sammenheng med dette som igjen blir påvirket av miljøfaktorer med mer.
Sitat av sjalu_kjæreste Vis innlegg
Kjæresten min er ikke av typen som liker å ha fysisk kontakt. Hun er ikke så glad i å ligge oppå meg, noe jeg har full forståelse for, for jeg er ikke sånn selv. Det som plager meg, derimot, er at hun i helga satt oppå skuldrene til en venn av meg. For mange betyr dette kanskje ingenting, men for meg er dette en typisk kjærestegreie å gjøre... Det er sikkert bare jeg som overreagerer, men hva mener dere?
Vis hele sitatet...
Hvis en ikke skal ha fysisk kontakt blir hele forholdet meningsløst, det hjelper ikke at du ikke liker å ha fysisk kontakt med henne.
Jeg vet hvordan jeg hadde tolket mangel på fysisk kontakt, kanskje du kan fikse det ved å ta en prat ganske så asap.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hmm, hjelper kanskje å snakke med henne.