Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2476
Har noe rein Alprazolam som jeg gjerne vil dosere flytende men finner ikke noe på det åpne norske marked som gjør jobben!
Den ethanolen som selges som håndsprit eller instrumentrens på apoteket, er det farlig å få i seg noen ml av?

Har veldig lyst å kjøre på med 1mg/ml men tror ikke det hadde gått med type 60% spriten fra polet

Yolo

Her er en som gjør det med vaniljeekstrakt, dette må da være mulig å oppdrive i Norge?
https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=227982

Kan nevnes at dette skal tas oralt, ikke skytes.

Hva med Propylenglykol?

Noe av dette som kan inntas oralt i små mengder?
Isopropanol, acetone, ethyl acetate, dichloromethane, polyethylene glycol
Sist endret av RævSnerk; 25. februar 2016 kl. 02:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Isopropanol er alkohol som ofte blir brukt til å rense elektroniske komponenter er ikke anbefalt, denne tørker ut med engang i kontakt med oksygen. Acetone hadde jeg gått for
Sjaman
Trådstarter
Takk for svar!
tenker det blir acetone eller:

- propylenglykol (duger denne? er bare PG, vann og farge ifølge databladet om jeg har forstått det riktig)
http://www.biltema.no/no/Bat/Kjemika...ke-2000034950/
http://www.biltema.no/BiltemaDocumen...361643_TDS.pdf

- 95% etanol + denatuering (er veldig skeptisk til denatuering)
https://www.apotek1.no/produkter/ant...-750ml-906129p

- 60% etanol fra polet

Vil gjerne bruke det tryggeste løsemiddelet da jeg sannsynligvis kommer til å fordøye en desiliter eller to iløpet av året
Sist endret av RævSnerk; 25. februar 2016 kl. 10:42.
Fikk du inspirasjon til å lage blottere?

Jeg ser ingen grunn til at 60% etanol ikke skal holde.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Fikk du inspirasjon til å lage blottere?

Jeg ser ingen grunn til at 60% etanol ikke skal holde.
Vis hele sitatet...
Etanol skal vel fungere det, men tror man får et renere resultat med acetone? Jeg mener dette er jo legesprit
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av 420master Vis innlegg
Etanol skal vel fungere det, men tror man får et renere resultat med acetone? Jeg mener dette er jo legesprit
Vis hele sitatet...
"Legesprit" er ren etanol, ikke aceton.
Sjaman
Trådstarter
Takk folkens.
Har en hånddesinfeksjon gel som inneholder 85% etanol og glycerol, kan ikke dette brukes?
675 g/kg etanol og 134 g/kg propan-2-ol er alt som står på innhold men på anvendelse står det: PT1. Biocidholdige produkter til hygiene for mennesker.

Noen som tør å tippe på hvor høy konsentrasjon jeg kan ha på greiene om jeg bruker seksti spriten fra polet? Leser jo at det ikke er veldig oppløsbart i alkohol

Tenkte ikke å lage blottere nei, kanskje på sikt :-)
Propylenglykol er det du leter etter, det blir i alle fall brukt av mange til dette formålet, samt darknet selgere anbefaler nettopp PG til å dosere med.
Ta en tur på apoteket så bestiller de inn PG til deg
Har en kompis som har drukket en hel del håndsprit fra apoteket uten noe problem, det skal vist være helt greit for kroppen ettersom det ikke er lov å legge i midler som kan skape skader på fks alkoholikere. Om ikke så kan du jo kjøpe PG eller VG fra mange forskjellige e-juice forretninger rundt om i verden, bare ikke kjøp med nikotin da såklart!
Sitat av Tripstil Vis innlegg
Har en kompis som har drukket en hel del håndsprit fra apoteket uten noe problem, det skal vist være helt greit for kroppen ettersom det ikke er lov å legge i midler som kan skape skader på fks alkoholikere. Om ikke så kan du jo kjøpe PG eller VG fra mange forskjellige e-juice forretninger rundt om i verden, bare ikke kjøp med nikotin da såklart!
Vis hele sitatet...
Tøv, hva med alle disse såpene, og mengdene isopropanol? Det skader jo selvfølgelig langt mer en kun etanol.
Skader mer gjør det ja, men dødelig i små doser er det neppe ikke. Her skal han blande det med Alprazolam og han kan få forholdene 1mg Alprazolam per ml antibac så vill dette neppe skade kroppen mye. Jeg kan ikke si noe sikkert ettersom jeg ikke er lege eller lignende.
Bruk sprit. Det gjør da ikke noe at det er 40% vann i. Hvorfor skal du ha det så konsentrert som mulig? Med mindre det er snakk om veldig store mengder så er det ingenting å tjene på det.
Skal hjelpe deg jeg.
Bestill denne:
https://dampshop.no/monopropylene-glycol-pg-500ml.html

Har brukt PG til både Etizolam og Alprazolam pulver. På Darknet finner du vendorer som selger 100 mg alprazolam pulver til 11-12 dollar.
Meget rimelig måte å innta xanax på med andre ord.
Så tar du 100 mg oppi en flaske på 500 Ml. Ender du opp med 2 mg pr. ml.
Kjøp derfor en sprøyte på apoteket og doser det deretter.
Husk som sagt: vær forsiktig og ikke overdoser!
Sjaman
Trådstarter
Takk ToreTang, det skal jeg gjøre på neste batch!
blandet 50mg i 25ml sprit, og det gikk ganske greit med svak varme og mye risting.

Men regnestykket ditt har en desimal(slurve)feil (riktignok i riktig retning)
1g i 500ml blir 2mg/ml
100mg i 50ml blir 2mg/ml
Sitat av RævSnerk Vis innlegg
Takk ToreTang, det skal jeg gjøre på neste batch!
blandet 50mg i 25ml sprit, og det gikk ganske greit med svak varme og mye risting.

Men regnestykket ditt har en desimal(slurve)feil (riktignok i riktig retning)
1g i 500ml blir 2mg/ml
100mg i 50ml blir 2mg/ml
Vis hele sitatet...
Helt korrekt! Beklager feilen.
Jeg anbefaler uansett PG, for det er harmløst å få i seg og er tilsatt i div. matvarer osv.
Litt søt smak på den også.
brukte Etizolam sist og trengte ingen varme for oppløsning.
Har vurdert Flubromazolam også, men der snakker vi så små menger pga det stoffet er så potent, så styrer nok unna.
Kjøpte du det via darknet? Billigst der. UK er på vei mot et stort forbud mot RC nå, så tror det er kroken på døren for mange av de vendorene basert der.
Sjaman
Trådstarter
Takk for tips men etter 3/100mg på to dager fikk toalettet resten. Eller så har ikke jeg ikke en fjerneste anelse om hvordan livssituasjonen min hadde vært, hvilken store valg tatt på sparket, eller hvor mange prosjekter og gamle vennskap gjenåpnet som jeg ikke har energi til som meg selv. Angrer nok imorgen, men faen heller, fluesopp for life. Zombiemode får vente