Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2182
Noen som vet hvor jeg får tak i mp3 spiller e.l. som ikke har wifi eller nett? Trenger å ha med til podcast, musikk, lydbøker til soning, men har forstått at det må være av den typen?
Nå må jeg bare legge til at jeg er helt idiot når det kommer til tekniske duppeditter.
Jeg trodde ikke man kunne høre pod uten nett, engang.
Men, alle gamle mp3 spillere er slik.
Du.vet, på den tida iPoden kom. De hadde ikke nett, vel?
Jeg har en bitteliten sak som er på størrelse med en lighter. Sikkert ikke verdens største kapasitet på den, men nok til musikk.
Legg inn en annonse på finn.
Det er sikkert mange som har noe lignende.
Hvis ikke får du bruke cd-spiller :-D

Har ikke fengselet tilgang på noe så du.kan få spilt lydbøker??
Jeg trodde de ønska at folk skulle lese.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Fengselet selger gamle discman for 100kr om du skal på lukket
Podcast heter vel nettopp podcast pga iPod (Classic), men du trodde likevel ikke det var mulig å høre podcast uten tilgang til Internett på enheten?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Man kan laste ned podkasten på en PC og overføre til enheten, slik man gjorde med gamle iPod.
Du kan sjølvsagt laste ned podcast. iTunes har ein haug med forskjellige greier, norsk som engelsk. Synkroniser dei til iPoden via iTunes og nyt.
Audible audiobøker kan også legges på en gammeldags iPod uten trådløse tilkoblinger..
Tråden spora veldig av, men her er ihvertfall mitt forslag : https://www.kjell.com/no/produkter/l...spiller-p61665
Prinsessa
Trådstarter
10 3
Takk for gode ideer og svar!
iPod shuffle er en frekk liten sak, bra med minne (som er bra hvis du skal sone lenge siden du får jo ikke fyllt opp med nytt materiale der inne) den har ikke display så du får den også 100% sikkert med deg inn (stort sett ikke noe problem men merka meg at det spørs litt på betjentene når det gjelder mp3 og vaporizers osv.
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Podcast heter vel nettopp podcast pga iPod (Classic), men du trodde likevel ikke det var mulig å høre podcast uten tilgang til Internett på enheten?
Vis hele sitatet...
Nei.
Jeg har som sagt NULL peil på slikt.
Har aldri hørt en podcast i mitt liv, og ante ikke hvor navnet kommer fra.

Nå er jo jeg sær, da, jeg hadde heller ikke giddi å lasta ned podcaster og tatt med i fengsel. Når jeg har hørt ting én gang, er jeg ferdig med det.
Jeg hadde fylt opp med musikk, og kost meg med det.

Og eventuelt skaffa meg en discman og lånt lydbøker til den.

Fengselet låner inn bøker, lydbøker, osv fra andre bibliotek, hvis man ønsker det.
Mattoholiker
Markonan's Avatar
Var flere eksempler her.