Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  122 37819
Sjekk ut BTO hvis du har tro på AI. Et godt alternativ til AGI og DBC.

Will også nevne PYLNT. Under 10mill mc. Denne kan være en veldig god investering mener jeg!
Bli spennende og høre hva som blir sagt på møtet i Davos om cryptovaluta.
Og ikke minst hvilke innvirkning det vil ha på kursene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, hva tenker de som kan dette med kryptovaluta nå ? midlertidig svingning, eller fullstendig kollaps?
Slapp av dette er crypto verden. Går nok ned noen $ mere før det stabiliserer seg og raketter er igang.
Tviler på den øker like fort som sist siden bankene setter (heldigvis) begrensing på investering med kredittkort som backing. Men synker nok en god del enda.
All in!
Trådstarter
Sitat av zub_Zer0 Vis innlegg
Ja, hva tenker de som kan dette med kryptovaluta nå ? midlertidig svingning, eller fullstendig kollaps?
Vis hele sitatet...
Korreksjonen vi alle har ventet på.
Satt inn et par lapper ekstra siden alt er på salg.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Korreksjonen vi alle har ventet på.
Satt inn et par lapper ekstra siden alt er på salg.
Vis hele sitatet...
Ja jeg er også klar for å handle litt.
Treffer nok ikke bunnen men tror det er fornuftig å handle i slutten av uka
Sitat av Echodius Vis innlegg
Korreksjonen vi alle har ventet på.
Satt inn et par lapper ekstra siden alt er på salg.
Vis hele sitatet...


Echodius har knekt koden. Gjør som han
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har dere noen tanker om civic?
▼ ... over en uke senere ... ▼
HVordan ser portoføljen til folk ut nå da?
Personlig solgte jeg alt i Desember, og har begynt å kjøpe meg inn igjen nå.
Sitat av Krypto Sjefen Vis innlegg
HVordan ser portoføljen til folk ut nå da?
Personlig solgte jeg alt i Desember, og har begynt å kjøpe meg inn igjen nå.
Vis hele sitatet...
Smart move. Kjennes vel greit det nå? Personlig ble det hodling med mengder av tap.

Har nå tatt en liten runde og har satt alt i SRN som jeg har stor tro på.

All in one basket er nok ikke så lurt, men disse folka har et produkt jeg allerde har forhåndsbestilt selv og troa på hele greia er såpass solid.
Har tviholdt på mine Neo siden Januar. Det svir litt akkurat nå tho :P
Sitat av Badapple Vis innlegg
Har tviholdt på mine Neo siden Januar. Det svir litt akkurat nå tho :P
Vis hele sitatet...
Slapp helt av. Neo kommer til å bli verdt $750 mot slutten av året. Anbefaler å kjøpe nå, eller neste dip, på den måten får du gjennomsnitt kjøp-prisen din ned.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jaja gutta, hvem er klare for bullrun!?
klaaaar ass, var kjipt å se 50-60% av porteføljen forsvinne over de siste tre månedene.
Damn, glad jeg investerte noen tusen i Verge for en måned siden. Fortjeneste: 140% up. Bare å glede seg til den 17. april når de avduker hvem som blir partneren dems.
Bare vær oppmerksom hvis du bruker GPU minere: Winminer og Awesome miner inneholder trojanere.

Merket dette med at begge er avslått fullstendig(men ikke avinstallert), men dem minet i bakgrunnen når maskinen var i idle modus. GPU forbruk gikk til været og skjermene ble avslått etter X antall minutter..

Når maskinen ble aktivert igjen av meg så forsvant prossessene og Gpu gikk tilbake til normalt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Idiotspørsmål; Når kommer fallet etter stigningen vi nå har sett?
Sitat av sprett Vis innlegg
Idiotspørsmål; Når kommer fallet etter stigningen vi nå har sett?
Vis hele sitatet...
Idiotsvar: Ingen vet.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Ja folkens, har dere hodlet eller sodlet? Fikk rista av fryktelig mange de siste dagene. Hva holder du fremdeles? Her er det HPB, BBN, NXS og AGI. Tidlig vår 2017 priser på NXS nå. Helt sykt!
All in!
Trådstarter
Jeg for min del spytter fortsatt inn noen prosent av inntekten hver måned.
Har massiv tro på kryptovaluta så nå gjelder det å få ned gjennomsnittsprisen på kryptoen jeg allerede eier.
Sist endret av Echodius; 20. november 2018 kl. 20:28.
Jeg personlig driver bare med arbitrasje , fine muligheter når det er så høye svinginger
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Echodius Vis innlegg
Jeg for min del spytter fortsatt inn noen prosent av inntekten hver måned.
Har massiv tro på kryptovaluta så nå gjelder det å få ned gjennomsnittsprisen på kryptoen jeg allerede eier.
Vis hele sitatet...
Ja det jeg tenker er det rette fordi om jeg er ganske langt i minus fortsatt, så er jeg all inn i Neblio hver måned.

Neblio tachyon kommer i slutten av året, eller i begynnelsen av januar.
google "neblio tachyon" for å finne mere ut. Får bare satse på at bullrun er i gang snart.