Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3129
Cybersikkerhetsnerd
Faith5's Avatar
14 2
Ser etter underground fightingklubber i Trondheim eller Trøndelag.. Noen erfaring om dette finnes?
Alt jeg finner er ordinære kampsportklubber...
Kan du ikke bare dra på bygdefest da?
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Kan du ikke bare dra på bygdefest da?
Vis hele sitatet...
ler!!

til trådstarter, sjekk ut de lokale fight klubbene. Du finner sikkert en shady, ustabil og nyetablert nordmann som kan tipse deg videre hvor du kan slåss sammen med vennene hans på byen, hvor du da unlocker og blir introdusert til en underground fightklubb
Anonym bruker
"Bitter Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Finnes sånn i Norge i hele tatt? Er interessert selv.

Den Wickr brukern får jeg ikke opp:/
Cybersikkerhetsnerd
Faith5's Avatar
Trådstarter
14 2
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Kan du ikke bare dra på bygdefest da?
Vis hele sitatet...
Haha kanskje det!
Men jeg er interessert i å finne ut om det eksisterer noe slikt, eller om det bare er på film
Sitat av Faith5 Vis innlegg
Haha kanskje det!
Men jeg er interessert i å finne ut om det eksisterer noe slikt, eller om det bare er på film
Vis hele sitatet...
Godt mulig at det eksisterer dypt inne i det "mørke miljøet" om man kan kalle det for det. I våre dager så hadde det egentlig ikke kommet som noe sjokk, men det å finne det/bli invitert med er nok alt annet enn lett vil jeg tro.
MMA blir vel det nærmeste man kommer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Cybersikkerhetsnerd
Faith5's Avatar
Trådstarter
14 2
Jeg får fortsette å lete.