Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2245
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God morgen til de som er oppe allerede.

Har fått tak i et lite antall paygoo reload kort som jeg behøver å omgjøre til kontanter. Slik jeg har forstått det kan det ikke brukes i minibanker, eller stemmer ikke det? Kan man feks bruke det til å ta ut kontanter i en vanlig dagligvarebutikk hvis man kjøper noe i tillegg? Er for så vidt ikke interessert i å kjøpe greier på nettet. Cash only.

Paygoo -> cash = mulig?
Kommer an på hvilket paygoo kort det er tror jeg, om det er paygoo gift så kan du nok ikke ta ut. Men siden du har reload kortet så tror jeg det skal gå an.
Nå er det sjeldent jeg bruker paygoo så er ikke helt sikker
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan ta ut penger med reload. Ikke med Go
Få en kompis av deg til å sende deg penger på western union med Paygoo kortet ditt

https://www.westernunion.com/nz/en/f...ey-online.html
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du kan ta ut penger med reload. Ikke med Go
Vis hele sitatet...
I minibank eller/og butikk?
Minibank er good to go, butikk ikke.

Fra vilkårene for reload-kortet på Paygoo.no:

"4.4 Du kan bruke kortet til å foreta kjøp i butikk, via Internett eller over telefon. Kortet kan brukes til å ta ut penger i minibanker. Kontantuttak i butikk er ikke mulig."
Sist endret av rogerrask; 2. februar 2020 kl. 12:38. Grunn: mjæ
Du kan skaffe deg et Revolut kort, som du kan sette inn penger på og så ta ut dette i minibank, bare bruk 0191 som postnummer på kortet hvis ikke går ikke overføringen igjennom. Basic medlemmet er helt gratis, og du kan ta ut opptil 2000kr i minibank helt gratis. Tror det eneste du må betale er et engangsbeløp for kortet, men hvis du sender meg en pm kan jeg gi deg en affiliate link slik at du får et gratis kort.

Brukte selv mitt Revolut kort til dette med gavekortene jeg fikk i julegave.